Ratelend geluid bij optrekken in 1ste

Hallo,

ik heb sinds 2 dagen een nieuwe octavia combi en op zich ben ik wel tevreden maar als ik vanuit stilstand optrek krijg ik de eerst meters een raar ratelend geluid, als het geluid dat je hoort wanneer je in een rollercoaster naar boven wordt getrokken.
Ik heb niet het gevoel dat ik vermogen verlies, alhoewel ik natuurlijk niet echt zeker kan zijn na 2 dagen..

Verder werkt mijn achterruitenwisser niet, maar ik neem aan dat met een beurt langs de garage dat wel opgelost zal zijn.

Nog verder, is het mogelijk om met de columbus MP3's op de harde schijf te kopieren via bluetooth?

Vriendelijke Groeten,!

Monteurtje

Forumguru
Zou je even kunnen vermelden wat voor motor erin zit. En of het handgeschakelt of een automaat is.
Ik zou niet wachten tot een beurt om naar de garage te gaan voor een defecte wisser. Je hebt garantie. Voor het geluid moet je waarschijnlijk ook terug.

Zou je even kunnen vermelden wat voor motor erin zit. En of het handgeschakelt of een automaat is.
Ik zou niet wachten tot een beurt om naar de garage te gaan voor een defecte wisser. Je hebt garantie. Voor het geluid moet je waarschijnlijk ook terug.

Ja excuses, motor is 1.6 diesel, 105pk, handmatig.

kga inderdaad volgende week nog naar de garage voor de ruitenwisser, maar ik vroeg me af of iemand anders ook zo'n geluid heeft..

thanks!

Cyrus

Actief lid
@Olivier: wat is het bouwjaar en de KM-stand? Is ook best relevante info ;)

Je kunt bij de Columbus niet via BT muziek kopiëren, gaat alleen via SD.

Bovenaan Onderaan