Rauwe brul

Rosinfield

† In Memoriam
Dacht hier al eens iets over te hebben gelezen, maar kan het terugvinden noch me herinneren. Soms hoor ik bij het starten enkele seconden een rauw klinkend brulgeluid waarbij de toerenteller ook even uitslaat. Wat heeft dat te betekenen?

Rosinfield

† In Memoriam
Niet zo lang meer tot beurt. Zal het eens vragen. Maar ik dacht gelezen te hebben over zelfde soort ervaring. Misschien op het andere forum

EdZ

Donateur
Wat je zegt komt mij ook bekend voor (RR 1.2tsi 77kw). Zo heel af en toe, kan er geen weersomstandigheid of zo aan relateren.

EdZ

Donateur
Bij mij klinkt het niet zo. Ketting is overigens al vervangen. Komt ook maar heel af en toe voor.

Rosinfield

† In Memoriam
nee, dat is duidelijk de ketting. Herinner het me exact zo van mijn vorige auto. Dit is echt een brul als van een leeuw, met synchroon uitslaan van de toerenteller. Duurt maar heel even

Hey,

Was een topic van mij dacht ik... met de zomer niet meer gehoord enkel bij een koude start in de winter, ook maar af en toe
Gemeld aan mijn garage , als het nog eens gebeurd moet ik hem binnendoen en een nacht laten staan... Klonk zoals het filmpje hierboven, dat ze het zelf kunnen horen , ze moeten dat filmen en op sturen naar d 'itteren ,
Uit eigen beweging mogen ze niets doen... nakijken... ivm garantie...

Groeten

Rosinfield

† In Memoriam
Dat uit het filmpje hierboven is duidelijk iets anders, n.l. het distributieketting probleem.
Wat ik bedoel is echt een brul, alsof je terwijl hij in zijn vrij staat even het gas intrapt

Bovenaan Onderaan