Cordoba
Forumguru
Ik had vanmiddag een eigenaardige ervaring: ik stapte in de auto om een toertocht te gaan schaatsen in Reeuwijk, en onderweg een paar keer de ruitensproeier gebruikt om te voorkomen dat mijn voorruit ondoorzichtig wit zou worden van het zout. Op het laatste stukje geen reactie meer van de sproeier voor, maar tot mijn verbazing ging wel de achterwisser een keer heen-en-weer. Dit heeft zich verschillende keren herhaald (dus geen fout in de bediening).
Op de terugweg merkte ik dat de wissers voor ook niet meer reageerden, dus thuis gekomen maar even de zekering gecheckt, en inderdaad een kapotte zekering.
Zekering is misschien gesprongen omdat ik te lang de sproeiermotor probeerde eventueel ijs op de sproeikop te laten overwinnen, dus dat kan ik nog wel begrijpen.
Wat mij vooral verbaast, is dat dan ineens de achterwisser reageert.
Zijn er meer mensen met een dergelijke ervaring?
Overigens de wissers voor doen het weer na het vervangen van de zekering, en ook de achterwisser reageert niet meer als je voor de ramen sproeit, dus blijkbaar iets wat aan de zekering is gekoppeld.:crazy:
Op de terugweg merkte ik dat de wissers voor ook niet meer reageerden, dus thuis gekomen maar even de zekering gecheckt, en inderdaad een kapotte zekering.
Zekering is misschien gesprongen omdat ik te lang de sproeiermotor probeerde eventueel ijs op de sproeikop te laten overwinnen, dus dat kan ik nog wel begrijpen.
Wat mij vooral verbaast, is dat dan ineens de achterwisser reageert.
Zijn er meer mensen met een dergelijke ervaring?
Overigens de wissers voor doen het weer na het vervangen van de zekering, en ook de achterwisser reageert niet meer als je voor de ramen sproeit, dus blijkbaar iets wat aan de zekering is gekoppeld.:crazy: