Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft een van jullie ervaringen met het gaspedaalgedrag van de Superb 1.8 combi DSG van 2011 ?
De auto reageert nogal fel op het gaspedaal wat nogal oncomfortabel overkomt bij het wegrijden.
DSG staat in de D stand en is verder geoptimaliseerd door TVS nadat de mechatronic was vervangen. Met de oude software was de gaspedaalresponse ook al springerig.
alleszins, gaspedaalresponse is aan te passen als het dan toch zodanig stoort dat je er bij wijze van spreken niet meer "normaal" mee kunt rijden ook. Anders eens informeren bij TVS?
de 1.8 voelt zelfs agressiever als de 2.0 heb ik ook ervaren tijdens mijn proefritten in het verleden. Maar persoonlijk vond ik het wel prima te doseren wat @andrehj ook al aangaf.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.