Recall Octavia III

gerven

Lid
Gisteren bij de dealer geweest voor het balanceren van winterbanden. Plakte toen tevens een sticker in de kofferruimte dat de recall voor de cruise control (hendel vervangen) reeds was uitgevoerd.
Dat klopte, op mijn klacht was die al vervangen, maar de monteur vertelde dus dat er nu een algehele recall op was, dus bij deze!

ertromp

Forumguru
Gisteren bij de dealer geweest voor het balanceren van winterbanden. Plakte toen tevens een sticker in de kofferruimte dat de recall voor de cruise control (hendel vervangen) reeds was uitgevoerd.
Dat klopte, op mijn klacht was die al vervangen, maar de monteur vertelde dus dat er nu een algehele recall op was, dus bij deze!
Wellicht foto plaatsen van die sticker hier. Zal vast een nummer oid op staan

lugolux78

Forumguru
Wat was de klacht dan van CC hendel?
Betreft dit de losse (vrije) hendel of diegene geïntegreerd in de knipperlicht unit?

gerven

Lid
Het betreft de Octavia III 1.2tsi DSG AB geleverd jan. 2014. De cruise control leidde een zelfstandig leven door plotseling te versnellen (dat was de enige klacht). bijv. van 100 naar 120. Uiteraard stond de CC toen aan. Diverse keren geconstateerd en nagenoeg continue brandde het gele storingslampje van de CC. Het probleem zat 'm in de gecombineerde hendel met licht etc. De hendel is vervangen en de klacht is verdwenen. Op de sticker is m.i. weinig te zien (bijgevoegd). Ik citeerde in mijn bericht de mondelinge toelichting van de monteur.

Bijlagen

• sticker recall.jpg
    sticker recall.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 259

ertromp

Forumguru
De sticker zegt genoeg: actie 94H3. dat is voor bepaalde series afhankelijk van VIN nummer nodig en dat is de CC hendel vervangen

O3-Rider

Senior Member
Al eens eerder navraag gedaan bij de dealer, maar deze gaf aan dat mijn O3 er niet onder viel.
Dan moeten we daar maar vanuit gaan he.

rtwee

Senior Member
Same here. Was voor een bepaalde serie tot en met december vorig jaar. Modellen erna sowieso niet. Mijne kwam van oktober en viel ook niet onder de betreffende serie

Skoda_Fan

Actief lid
Ook even met dealer gebeld. Onze RS valt ook binnen de terugroep actie. Heb echter nog geen kuren kunnen ontdekken. Nu ruim 10.000km op de teller staan.

isonic125

Actief lid
Ik heb net de Handleiding/Manual app geupdate (iOS).
Daar kon ik mijn chassisnummer ingeven.
Hierdoor werd ook productiedatum (05-09-2013), datum kentekentenaamstelling zichtbaar.
Ook vroeg de app of er een push-bericht gestuurd moest worden indien er een recall was.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan