Rechter buitenspiegel alleen omhoog en omlaag te stellen

AngeloNoob

Nieuw lid
Beste leden, mijn naam is angelo en werkzaam als monteur bij pouwbanden. Daar heb ik al een week een probleempje. Het gaat om de rechter buiten spiegel. Deze kqn ik alleen naar boven en onder stellen? Niet naar binnen en of buiten? Spiegel vervangen en bediening ervwn vervangen nog steeds het zelfde. Alles doorgemeten nu blijkt dwt mijn bruine draad geen spanning krijgt, tot aan onder het dashboard heb ik stroom. Eaar kan ik verder zoeken? Zekeringen zijn ook goed.

Aub help me, ik weet het niet meer.

Grtjs angelo

nisuthai

Forumguru
@AngeloNoob, het kan wezen dat er een draadbreuk is tussen je portier en je A-styl, i.v.m. het openen en sluiten van het portier wil er wel eens een draadbreuk ontstaan tussen het portier en de styl in! Probeer aan de kant van de styl eerst te meten is daar wel spanning en bij het portier niet op dezelfde draad dan is je draad gebroken. Veel al kan je er aan de buitenkant niets van zien maar daar zou ik het eerst gaan zoeken in dit geval.

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Natuurlijk staat er geen spanning op de bruine draad: binnen de hele VAG-groep is een bruine draad bijna altijd een massadraad.

Antera

Donateur
Er zitten 2 motoren in ik zou het spiegelglas even verwijderen en eens op de motoren gaan met of er spanning op komt te staan bij verstellen. Kan het eventueel ook voor je doen en indien je een schema wenst kan ik die wel verzorgen. je moet dan wel weten wat je meet want zoals gezegt bruin is altijd massa.

AngeloNoob

Nieuw lid
Beste antera, ik zou graag een schema ontvangen. Altijd handig. Wat elektra betreft ben ik nogal een noob. Ik zal ook is de draadboom bekijken bij mijn deur kijken ofdat ik daar een draad breuk vind is inderdaad wel logisch. Ohw en mijn email is angus.ft.patje@gmail.com alvast bedankt,

CDK

Forumguru
@AngeloNoob, als je wil dat Antera een melding krijgt moet je een @ voor de naam zetten, @Antera dus, zo krijgt hij een melding vanwege een tag ;) Verder is het niet verstandig om je mailadres op een openbaar forum te zetten ;)

Bovenaan Onderaan