Rechter spiegel O2

SHEDAI

Lid
Hallo allemaal,

Toen ik gisteren auto ophaalde wou ik me rechterspiegel afstellen dus ik met knop proberen naar buiten toe. Naar mijn mening gaat het niet ver genoeg naar buiten(hij functioneert gewoon goed) als ik in spiegel kijk zie ik gewoon de achter portier. is dit normaal ik ga wel gewoon met hand verder duwen.
Mvg

hemi24

Forumguru
Heeft er niet gewoon iemand tegen je spiegel aangedrukt, waardoor deze in z'n geheel iets is ingeklapt?

Of wellicht heeft de spiegel ene klap gehad en zit het glas niet meer goed in de houder geklikt.

SHEDAI

Lid
Heeft er niet gewoon iemand tegen je spiegel aangedrukt, waardoor deze in z'n geheel iets is ingeklapt?

Of wellicht heeft de spiegel ene klap gehad en zit het glas niet meer goed in de houder geklikt.

Ik heb er naar gekeken heb ook het glas geprobeerd om verder te duwen maar ik hoorde kraken dus hield er maar mee op :grin: toen stond het eigenlijk goed totdat ik het weer elektrisch deed bedienen. Mischien komt wel dat ik te ver naar achteren zit :).

Ik zal eens morgen proberen in auto van mijn vrouw hoe het daar is.

hemi24

Forumguru
Heb je een voormalige rijlesauto gekocht? Daar zit meestal een "engelse" bijrijdersspiegel op...

French

Lid
Dit heb ik ook gehad toen mijn auto terug kwam van het schadebedrijf. Als ik mijn linkerspiegel in de uiterste stand naar buiten zette, keek ik nog steeds tegen de zijkant van mijn deur aan. In mijn geval ben ik even teruggegaan naar het schadebedrijf, in jouw geval kan je dealer je spiegel goed zetten.

Bovenaan Onderaan