rechtervoorstoel platter neerklappen ?

Waarschijnlijk kan het in mijn O2 niet, ik kan het ook nergens in de documentatie vinden helaas, maar in mijn oude 323F fastback kon ik met een extra knop de rechtervoorstoel helemaal plat naar voren klappen, zodat ik heel gemakkelijk erg lange delen kon vervoeren. Hoe lossen jullie zoiets op ?

Denk bijv aan zo'n 2,58m lange PAX kast van IKEA die mee moet.

Gracias

hemi24

Forumguru
kan inderdaad helaas niet in de O2; mijn oplossing hoofdsteun in de laagste stand; stoel helemaal naar voren schuiven en dan met de rugleunverstelling zo ver mogelijk naar voren draaien...

Heb wel een aantal keren geconstateerd dat de bredere pakketten van de IKEA perfect tussen de wielkasten passen..!

Bakkertje

Forumguru
Gewoon stoel naar voren en de leuning achterover, dan wordt ie een stuk platter en win je de dikte van de stoel in de lengte. Zo ging vroeger de surfplank van 2 meter 78 in de Passt ;)

Fabia

† In Memoriam
Gewoon stoel naar voren en de leuning achterover, dan wordt ie een stuk platter en win je de dikte van de stoel in de lengte. Zo ging vroeger de surfplank van 2 meter 78 in de Passt ;)

Zo heb ik al van alles vervoerd in mijn RR. Dan past er een hoop in.

Skodadude

Actief lid
Wij hebben in 2 ritten 4 Pax kasten (de hoge) met deuren en legplamken vervoerd in onze O2.
Gewoon stoel naar voren en leuning naar achteren, voorstoel als ondersteuning pakketten gebruikt.
De wederhelft zat gewoon achter mij in de auto, ruimte genoeg.

RefleCs

Forumguru
Op dezelfde wijze heb ik 3 pax kasten tegelijk vervoerd in m'n faab. Iets krapper maar er kon nog steeds iemand achter mij zitten!

RefleCs

Forumguru
Wat dacht je van een 2 persoons bed in een Seat Leon met de klep dicht en 2 personen erin?! Incl matras!

hemi24

Forumguru
@RefleCs : Koud kunstje, dat past zelfs nog in een Smart:

Space-saving-Aerobed.jpg_e_9c53654d7f7c9c72667efde1daba6b35.jpg

(onder het motto: als je de oli eruit laat lopen, past de fant in de koelkast...)

RefleCs

Forumguru
hahaha, lekker scherp zo op de vroege morgen!

Nee het was de welbekende ikea klapbank de matras was het lastigst maar goed het ging. Niet dat je zo mag rijden maar laten we het daar maar niet over hebben :tongue:

Bovenaan Onderaan