Grappig dat te lezen. Ik had mijn eerste Skoda Octavia bij hen besteld, (na een hele rel over niet waar te maken claims over die auto, niet aanwezig zijn van een tweetal modellen auto's voor een op afspraak ingeplande proefrit waarbij ik o.a. een klacht bij importeur Pon had ingediend) met de nadrukkelijke eis dat er geen reclame op die auto mocht staan, en wat zie ik tijdens het afhalen van die Octavia? Jawel hoor, kentekenplaathouders met hun naam en stomme stickers met hun naam er op op de auto. Ik heb ze dat er ter plekke af laten halen en heel duidelijk gemaakt dat ik die auto anders daar zou laten staan en wederom een klacht bij Pon in zou dienen over het niet nakomen van de nota bene op papier vastgelegde afspraken. Na nog een paar problemen tijdens onderhoud (niet kunnen vinden van speciaal bestelde vervangende onderdelen in hun magazijn terwijl ik daar nota bene nog voor gebeld had voor ik de auto kwam brengen, het niet doen van de werkzaamheden (slot vervangen) waar de auto voor gebracht was en wel bellen dat hij klaar stond) heb ik dat bedrijf voorgoed de rug toegekeerd. Ik heb sinds die tijd nog vier andere Octavia's gereden, maar daar is er geen een meer van bij hen besteld of gekocht.Da's ook een nette dealer...
Eén van mijn redenen......dat het dievengilde de reclame op de nummerplaten ook in de gaten houdt
Het kan (of kon, vroeger) nóg erger.Reklame op de kentekenplaat vind ik nog meevallen. Bij mijn dealer gaat er nog standaard een extra sticker op beneden rechts op de kofferbak.