EdK
Forumguru
nee joh !!Als je dit kan lezen zit je te dicht op me.....
BOEHHH
nee joh !!Als je dit kan lezen zit je te dicht op me.....
Het mag misschien best wel van sommige of vele mensen, maar ik wil het onder geen enkele voorwaarde.Waarom zou je geen reclame mogen maken voor een bedrijf waar je tevreden over bent?
Kan je gelijk vragen wanneer de erfenis komtWel zal me tante eens vragen voor de nailremover en me oma voor de lampen olie...
Want tjsa ik heb tegenwoordig alleen maar LED lampen en die branden daar niet op...
Goh wat zal oma blij zijn dat ze me weer eens een keer ziet....
Het feit dat er hier een heel topic over gaat zal het toch enigszins effect hebben.Wie laat zich leiden door wat er op iemands kentekenplaathouder staat?
Het feit dat er hier een heel topic over gaat zal het toch enigszins effect hebben.
Tsja, blanco houder aanschaffen is een stuk sneller geregeld en goedkoper... wie heeft er in vredesnaam nog brasso in huis? Misschien de oma van @EdK.Bijna alle zeefdruk kan je wegpolijsten met.... Brasso (koperpoets)disclaimer: gebruik op eigen risico. Tja....
wie heeft er in vredesnaam nog brasso in huis?
Ikke!wie heeft er in vredesnaam nog brasso in huis?
Geen idee, ik was er niet bij want dat ding is vermoedelijk (nog) ouder dan ik...Het tin op de kleine lamp is er later op gesmolten?