Island_Metallic
Lid
Het is mogelijk mijn toekomstige Superb Greenline (1.9TDI ) te laten tunen van 105 naar 135 pk. Het is mogelijk dit te laten uitvoeren alvorens ik de wagen (nieuw) ontvang via de garage zélf . Ik heb hierbij enkele vragen ... misschien dat jullie kunnen helpen ? (Ter info : ik ben een rustige bestuurder die enkel interesse heeft in iets meer PK's gezien de grootte van de wagen ... maar gezien mijn ZEER goede ervaring met de 1.9TDI's van VAG wil ik liever geen 2.0TDI en zeker geen 1.6TDI) :
1 ) Is het verstandig een nieuwe wagen te laten tunen (is er geen inrijperiode nodig ?) ???
Volgens de garage zélf was hier volstrekt geen risico bij (officieële Skoda Dealer)
2) Ik heb nooit eerder een motor laten tunen (maar ik hoor enkel positieve reacties van mensen rond me) ... kan het écht geen kwaad , en kan die manuele 5-versnellingsbak het aan ?
Al vast bedankt !
1 ) Is het verstandig een nieuwe wagen te laten tunen (is er geen inrijperiode nodig ?) ???
Volgens de garage zélf was hier volstrekt geen risico bij (officieële Skoda Dealer)
2) Ik heb nooit eerder een motor laten tunen (maar ik hoor enkel positieve reacties van mensen rond me) ... kan het écht geen kwaad , en kan die manuele 5-versnellingsbak het aan ?
Al vast bedankt !