reele inruilprijs voor een nieuwe?

Remco28

Actief lid
Ik hoop dat ik mijn bericht hier kan plaatsen omdat het ook over een andere auto gaat.
Ik heb een nieuwsgierig vraagje aan jullie n.l. of ik ongeveer 17 a 18000 euro zou kunnen verwachten voor mijn octavia 1.6 mpi elegance uit 2005.
Hij heeft net 28000km gelopen en ook wat kleine extra's.
Ook heeft hij een diamond brite(certificaat)gehad,en wordt elke 2 weken professioneel gewassen.
Deze prijs verwacht ik toch wel bij een nieuwe van tussen de 30 en 35000 euro.
Wat denken jullie?

VEEJAY

Forumguru
heb je al op autotrack.nl gekeken naar gelijke auto's? Das een aardige indicatie, hoewel meestal krijg je wat minder dan de verkoopprijs natuurlijk.

Remco28

Actief lid
Ik heb een keer snel gekeken id. maar verschilde ook nogal,maar ja op een duurdere auto kun je ook wat meer verwachten toch?

VEEJAY

Forumguru
Ik zou in ieder geval meerdere dealers langsgaan, toen ik voor mijn vriendin ging shoppen gaf de ene dealert toch meer inruil voor haar oude gebakkie dan de andere. Ook verschillende vestigingen van hetzelfde bedrijf gaven andere inruilkortingen. Kost wel wat tijd, maar kan je zeker met zulke grote bedragen wat besparen.

LenK

Forumguru
Ik heb bij shoppen een keer meegemaakt dat de verkoper zei: "Ik ga u geen aanbod doen want u bent vast al wel bij ... (de sticker achterop) geweest". Hij had geen zin om uitgespeeld te worden om de hoogste inruilprijs te krijgen.
Toen had ik natuurlijk geen zin meer om daar iets te kopen, wat een [piiieeep]!

deusjevo

Forumguru
Ik weet 't niet...
Mijn O1 Demarrage 1.6 MPI (met bijna alle opties) is nog steeds nieuw te koop voor 19.950 euro.

Vacaro

Senior Member
Ga mijne in nederland komen verkopen, volgens carbase nog 25000€ waard, das meer dan ik in België nieuw betaald heb.

Skombi

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skoda4x4</font><hr />

Ga mijne in nederland komen verkopen, volgens carbase nog 25000€ waard, das meer dan ik in België nieuw betaald heb.

[/ QUOTE ]
Meen je dit of maak je een grapje?
Een buitenlandse auto wordt echt niet voor de prijs waar jij het over hebt gekocht hoor. Er komt namelijk nogal wat belasting overheen.

Trol

Lid
Het is idd zo dat mijn skoda van 18000euro bij jullie er mischien 26000 zou kosten (maar schatting).

Wat maakt het in nederland zo verdomd duur om te rijden??

Skombi

Actief lid
die kloterige BPM (belasting) maar ... die schijnt binnen nu en 100 jaar afgeschaft te worden onder druk vanuit Brussel.

higgy

Forumguru
BPM=belasting over belasting.
Onze regering kennende draaien ze ons, zodra ze van Brussel moeten stoppen met de BPM, wel anderszins een loer.

Trol

Lid
Ja oeps.. vanuit Brussel dan nog
24.gif

Nuja binnen 100jaar is het een mooie oldtimer met een mooie prijs..
winkie.gif

Bovenaan Onderaan