Mogelijk zit ik er een klein beetje naast: zit de sensor wel apart, van de rest, maar zit er wel een speciale plek zonder kleurband en dergelijke bij de binnenspiegel voor de regensensor (bij bijvoorbeeld de Leon). Overigens zijn er nogal wat mensen met een regensensor die helemaal niet zo enthousiast zijn over de werking, en via aanpassingen weer een 'gewone' interval op de ruitenwisser hebben. In elk geval opvallend dat het voor Audi's tot 1998 is, dat betekent dat het alleen voor Audi's van ouder dan 13 jaar is. Ik kan me ook geen mensen voor de geest halen met een Ibiza en een regensensor, dus mogelijk dat het alleen voor de grotere (duurdere) modellen is, en voor de premiummerken (Audi, VW)
Edit: ik heb de link bekeken, en gezien dat er volop onduidelijkheden en echte fouten staan in de type aanduidingen van o.a. de verschillende Seatmodellen. Dit lijkt mij dus een absoluut onbetrouwbare bron. Overigens komt het vaker voor dat webshops aangeven dat bepaalde onderdelen passen of 'geschikt' zijn, en dat na aankoop dit niet waar blijkt te zijn.