Ik vind de regensensor op zich wel prettig, jammer alleen dat je deze elke keer als je de auto start, weer moet activeren. (bij bv. Nissan Primera hoeft dat niet en is hij dus altijd actief) Ook werkt hij idd niet altijd even lekker. Soms is de ruit echt kurkdroog en krijgt ie de kriebels en gaat gewoon staan wissen. Stom en nutteloos dus, dan zet ik hem handmatig uit. Wanneer het (weer) regent, activeer ik hem weer gewoon, gaat dus meestal wel goed. Wel makkelijk met zeer wisselvallig weer.
Voor wat betreft de radio, ben ik het ook met je eens; erg duur en de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt is in mijn ogen zo-zo. Voordeel is ook al genoemd, het is geintegreerd, ziet er redelijke uit en geen enkele dief is in dit soort spul geinteresseerd. Buiten dat de radio zo-zo is, zijn (weer in mijn ogen dus) de speakers ook maar van karton (letterlijk!) Dus, advies, koop voor 350 euro leuke radio en voor 150-250 euro mooi setje speakers en je bent het heertje met een leuk geluid.
Let wel; dit is mijn persoonlijke mening en het is niet de bedoeling dat ik iets of iemand affakkel met zijn zojuist gekochte radio, maar aangezien dit een forum is, dacht ik dat ik mijn mening wel kon delen...
/forum/images/graemlins/530.gifgr.
Zoef