Reinigen binnenbekleding

RobPG

Lid
Goedemorgen allen,

Mn Octi afgelopen zaterdag dus opgehaald en de eerste 1500 km zitten er al op.
Toertje Zeeland, Eifel dan schiet t wel op :winkie:
DSG is echt geweldig, geen geschakel maar op die bochtige weggetjes en in de file.
De binnenbekleding (Elegance) is nogal besmettelijk merk ik.
Zit helaas een vieze plek al op de raamstijl :mad:, daar wordt nog wel es op geleund tijdens het rijden.
Ervaringen met dit spul? http://www.autowebshop.nl/product.php?id_product=232

Skodagroeten,
Rob

Hallo Rob,

Geen directe ervaring met deze interieur cleaner.. Heb zelf inmiddels veel ervaring met reinigen van m'n interieur en de bekleding. Ik heb een O2 met Ivory (lichte bekleding) Paar tips die ik op internet gevonden heb:

- een plantenspuit vullen met een beetje lauw water en de plek die wilt schoonmaken inspuiten.. niet te zuinig en niet te veel. Op die manier krijg je geen kringen... even laten inwerken..
Ondertussen een kom vullen met een heel klein beetje warm water en daar voldoende afwasmiddel (bijv. dreft) bij doen... Dit goedje met een pollepel of een staafmixer opkloppen totdat er een soort schuimlaag ontstaat. Dit goedje kun je vervolgens met een doek aanbrengen op de plek die je wilt schoonmaken.

Overigens verkopen ze af en toe bij de Lidl ook van die spuitbussen alleen tegen lagere prijs.

Grt Paul

RobPG

Lid
Bedankt voor de tip Paul. Ivory is fraai ja, maar wie mooi wil zijn...
Vlek is een dagje later al aardig weggetrokken, da's dan weer mooi van dat onyx zwart. Kijk t nog wel ff aan. Middel is misschien wel erger dan de kwaal.

Rob

EdK

Forumguru
het beste middeltje uit grootmoeders tijd voor vlekken is................. Ossegalzeep, en met een beetje lauwwater opbrengen enuitboenen met vochtige lap
daarna laten drogen, en laat zeker geen ergere dingen achter

Bovenaan Onderaan