Relais tikt bij intrappen van rempedaal.

joseph0

Nieuw lid
Goede dag.

Ik heb een skoda kodiaq 1.5 tsi DSG7 2020.

Ik heb last van tikende relais wanneer ik elke keer op de rempedaal in trap. Je hoort dan ook de elektrische vacuüm pomp draaien. En weer uit gaan. Ook bij het starten hoor je hem weer. Soms hoor de relais 3 keer snel achter elkaar tikken wanneer ik 1 keer de rempedaal in trap. Tijdens het rijden bij een snelheid ongeveer boven de 10kmh dan hoor ik de relais niet meer.

Wanneer ik rondje heb gereden van ongeveer 20min. En stil sta hoor je de relais niet meer wanneer ik de rempedaal in trap. (Soms ook weer wel)

Zet ik de motor uit en meteen weer aan. Hoor je de relais weer tikken als ik op de rempedaal in trap. En je hoort de elektrische vacuüm pomp draaien voor 2sec. En dat gebeurt elke keer als ik de rempedaal in trap.

Ookal laat ik de auto 5min stationair draaien. Wanneer ik dan de rem in trap hoor je de relais tikken en dan slaat de vacuum pomp aan voor 2sec. En dat gebeurt elke keer als ik de rempedaal in trap. Ik heb zitten tellen tot 35keer de rempedaal ingetrapt elke keer hoor je de relais tikken en de vacuum pomp 2sec draaien.

Ik ben naar verschillende garages geweest. Helaas geen resultaat.

-Druksensor vervangen met compleet vacuüm slang.
-Relais vervangen
-Lek test. (Geen lek)
- veder ook geen storing.
- map sensor vervangen in de inlaatspruitstuk

Voorheen heb ik geen last gehad van telkens tikkende relais wanneer ik de rempedaal gebruikte.

Wie kan mij helpen?
 
Bovenaan Onderaan