Relais voor "Amerikaanse" verlichting

Frankie

Actief lid
Relais voor \"Amerikaanse\" verlichting

weten jullie of er aftermarket relais te koop zijn waarmee bij in geschakelde verlichting aan de voorkant de knipperlichten continu branden en bij inschakeling alleen knipperen ? Hier bij ons in het zuiden rijden veel AFCENT (Amerikaanse basis) auto's rond, zowel ami's en europese ami auto's. Heel vaak hebben die de knipperlichten aan. Vind dat persoonlijk wel cool..

Marcel_D

Nieuw lid
Re: Relais voor \"Amrikaanse\" verlichting

Is volgens de richtlijnen van het RDW in nederland niet toegestaan. Verlichtingaan de voorkant mag alleen wit of geel zijn.

Frankie

Actief lid

Dus al die Ami's rijden illegaal ? Ik rij ook harder dan toegestaan.. wil alleen weten waar ik zo'n relais kan krijgen. Denk niet dat er veel Ami O2's zijn, maar die relais zijn geheid standaard VAG en je hebt zat Audi's en VW in de US etc...

higgy

Forumguru

Die Ami's zijn vwb. hun auto's vrijgesteld (niet qua verkeersgedragingen natuurlijk...)

Frankie

Actief lid

Hey Marcel (off mijn topic:D maar wat is leder "achteraf" ?? gaan ze na levering leer in je auto doen ?

Frankie

Actief lid

Hey zoef... bedankt voor de links !! de eerste optie ziet er wel oké en easy uit. Moet ik nu alleen een andere site vinden voor die dingen. Misschien ga ik eens bij onze lokale auto onderdelen groothandel langs vandaag..

Marcel_D

Nieuw lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hey Marcel (off mijn topic:D maar wat is leder "achteraf" ?? gaan ze na levering leer in je auto doen ?

[/ QUOTE ]

Ja inderdaad, voor € 1.500,= incl. deurpanelen en middenarmsteun in een kleur die je zelf wilt. Ook sportstoelen besteld die je normaal dus niet in et leer kan krijgen.

En geen bijtelling over de leerprijs. Plus een paar euri goedkoper.

Zie ook Cabarra

fskodoct.jpg

Fabia

† In Memoriam

Zag toevallig vandaag een auto rijden met beide knipperlichten aan, dacht in eerste instantie dat knipperlichten bleven branden maar dat was dus opzet. Zag er niet uit om heel eerlijk te zijn en het brengt je ook in verwarring. Zijn ze stuk, branden toevallig beiden, wat gaat de auto doen, wel afslaan of toch niet.

ougie

Forumguru

Ik vind juist de richtingaanwijzers in de zijspiegels apart. Dat effect gaat weg als ze continu branden.

___JC___

Forumguru

[/ QUOTE ]

Ja inderdaad, voor € 1.500,= incl. deurpanelen en middenarmsteun in een kleur die je zelf wilt. Ook sportstoelen besteld die je normaal dus niet in et leer kan krijgen.

En geen bijtelling over de leerprijs. Plus een paar euri goedkoper.

Zie ook Cabarra

fskodoct.jpg

[/ QUOTE ]

Je zou de fiscale waarde van je auto eens moeten checken bij de leasemij. Tegenwoordig is het zodat alles wat fabriek-af geleverd kan worden ook mee gaat in de bijtelling als je het later erin laat zetten...
Ze hebben er dus een stokje voor gestoken bij de fiscus.
/forum/images/graemlins/mad.gif

Bovenaan Onderaan