Release date navigatie

rogierl

Senior Member
Hey, als ik mijn VIM invul op deze pagina, dan zie ik dat dit de laatste versie van de navigatie is: ECE A1 2020/2021. In mijn auto heb ik versie ECE AS 2020. Is dit nu hetzelfde? Loop ik achter en kan ik dus upgraden? Hoe zie ik nu of ik de laatste versie heb??

VERSIE AANWEZIG IN MIJN AUTO

Skoda navigatie.jpg

LAATSTE VERSIE BESCHIKBAAR

Screenshot 2021-05-12 at 15.01.57.png

Meestal komt in mei toch ook de nieuwe versie uit? Weet niet zeker wanneer dat is, maar wellicht kun je beter even wachten met updaten.

EdK

Forumguru
Deze versie op hun site is bijna al een jaar oud.
Om een of andere reden is de tweede update van 2020 nooit online gekomen.
Geen ramp op zich, want je komt evengoed nog overal...

Sommige updaten ook met de VW versie die wel 2 updates in 2020 hebben gehad.
Waar je deze update kunt ophalen is wel terug te vinden hier op forum met de search functie.

hemi24

Forumguru
Zou nog even paar weekjes wachten de volgende versie zal er bijna zijn bij VW…
Laatste bij Skoda zal 1430 zijn, wat bij VW de voorlaatste versie is…
Laatste versie van VW is 1520 dacht ik.

Rallye

Forumguru
@rogierl VAG maakt het er inderdaad niet duidelijker op door verschillende versies van volstrekt uitwisselbare kaarten onder andere namen op de internetsites van de verschillende merken te plaatsen. Mijn ervaring is dat de VW-versie de meest up to date versie is. Eind vorig jaar stond de laatste versie van de Amundsen overigens als eerste bij SEAT………

Voor de Amundsen wordt bij de versie met alle landen vermeld dat deze alleen voor 32Gb SD-kaartjes geschikt is. Voorlopig past hij echter prima op een 16Gb kaartje.

Misschien nog goed om te vermelden welke navigatie jij hebt? Zowel van de Columbus als van Amundsen zijn uitgebreide topics te vinden op het forum.

Bovenaan Onderaan