Nielzzz
Actief lid
Hallo allemaal,
Als ik de wagen start rolt hij altijd even een klein stukje en moet ik behoorlijk hard op de rem trappen.
Situatie:
Ik lees hier en daar iets over de werking van de rembekrachtiger. Die bouwt schijnbaar een vacuum op dat in principe goed moet blijven om nadat je de motor uitschakeld 1 a 2 maal te remmen zonder heel hard het pedaal te moeten indrukken. Kan het zijn dat die vacuum ergens lekt? Of zou er een andere verklaring zijn voor mijn situtatie?
Thanks.
Als ik de wagen start rolt hij altijd even een klein stukje en moet ik behoorlijk hard op de rem trappen.
Situatie:
- Auto staat op een hele lichte helling (parkeervak),
- Staat in de versnelling (1),
- Niet op handrem,
- Koppeling wordt ingedrukt met starten (verplicht),
- Rem wordt ingedrukt samen met koppeling, om te voorkomen dat ik rol.
Ik lees hier en daar iets over de werking van de rembekrachtiger. Die bouwt schijnbaar een vacuum op dat in principe goed moet blijven om nadat je de motor uitschakeld 1 a 2 maal te remmen zonder heel hard het pedaal te moeten indrukken. Kan het zijn dat die vacuum ergens lekt? Of zou er een andere verklaring zijn voor mijn situtatie?
Thanks.