Remko stelt zich voor.

remmie

Lid
Goedemorgen allemaal.

Om te beginnen wil ik mij even voorstellen:

Ik ben Remko uit Heerhugowaard. 32 jaar.

Sinds gisteren heb ik een nieuw speeltje, een Superb uit 10-2002. Het is een 2.5 TDI automaat Elegance en tot nu toe ben ik er helemaal blij mee.

Waarom deze? Nou, ik reed Smart 2/4, 30.000 km/j en voor de zondag had ik een (zelf gerestaureerde) BMW 635CSI. Sinds een tijdje begon ik de Smart een beetje zat te worden, vooral op een lange afstand en de BMW gebruikte ik nauwelijks nog omdat ik het zonde vond. Al met al een beetje een kromme situatie. Dus de BMW verkocht, Smart staat nog te koop en gisteren de Superb opgehaald. Dit was het resultaat van een lange zoektocht op internet naar een dikke auto met alle opties, tegen een beetje een normaal bedrag. Vooral met dit laatste argument heb ik uiteindelijk gezien dat er veel te koop is als je de hoofdprijs betaald. De Skoda bood alles wat ik zocht en de prijs paste mij ook.

Maar goed, ik hoop dat er veel comfortabele en veilige kilometers in het verschiet liggen.

Op dit prachtig uitziende forum zal ik mij eens oriënteren.

joergarms

Senior Member
Zal een wereld van verschil zijn na een Smart.
Persoonlijk noem ik dat geeneens een auto, meer een vervoersmiddel.
Maar die SuperB dat is mooi speelgoed, ga je veel plezier mee hebben.

Groeten

welkom en plezier met de superb. jammer dat je de bmw hebt verkocht (of moeten verkopen?), want dat is wel een erg mooie klassieker.

Fabia

† In Memoriam
Dat is nogal een verschil zeg, een Smart of een Superb. Ik wens je heel veel plezier met je Superb. Een hele mooie aankoop.

remmie

Lid
welkom en plezier met de superb. jammer dat je de bmw hebt verkocht (of moeten verkopen?), want dat is wel een erg mooie klassieker.
De BMW heb ik 8 jaar gehad. Kocht er vorig jaar een E30 M3 bij en sindsdien vond ik de 6 iets minder interessant, de M3 is leuker om mee te rijden. Je kunt nu eenmaal niet alles bewaren wat mooi is, 4 auto's is toch teveel om te onderhouden...

Bovenaan Onderaan