[reparatie hulp] marter koelvl.slang kapot, welke slang is dit(nr?)

prosier

Forumguru
Hi,

Na 2,5 uur zoeken geef ik het bijna op. Volgens mij kan ik geen part nummer ofzo ontdekken op de slang zelf. Betreft een CHPA 1.4t 2014 Octa3. Slang vanaf, meen de thermostaat/waterpompbehuizing, naar het schutbord/interieur warmtewisselaar.

Wil graag de slang nieuw kopen of ergens bestellen (of een garage bellen om deze te bestellen).

5.JPG

2.JPG

4.JPG

Dank!

prosier

Forumguru
Wat raar, part 1 laat een t stukje zien etc (nr.3) maar dat heb ik niet. Ik heb gewoon echt 1 kaal stuk slang. Wel nice van dat schema, kan ik dat ergens opzoeken? Ik weet trouwens niet of ik bij een garage echt dat VAG slangeje nodig heb, of gewoon een generiek stuk koelslang. Kan me voorstellen dat het vaak moet worden vervangen, en ze gewoon een rol hebben van dat spul...?

Edit: ik denk trouwens eerder dat het "nr 5" is, de "bovenste slang", maar dan ook weer, zonder t-stukje erin...
Edit: Etka online kom ik jou plaatje tegen maar nergens iets met 1 volle slang zonder t stuk...

Laatst bewerkt:

prosier

Forumguru
Garage heeft de slang gevonden, hij zei wel ik heb m onder jaar 2013 staan en niet 2014.
Daar zat het verschil in het t-stukje... 40 euro, is besteld :)

Nu hopen dat het vandaag binnenkomt, ff vervangen moet wel lukken... thanks -> garage belde, niet op voorraad bij PON. Er is geen algemene slang hiervoor. Morgen of DO komt het binnen...

Maggy

Forumguru
Top!
Ik gebruik ook wel eens universele slang, kan prima. Maar dan moet je het net kunnen vinden in de goede maat.

Bovenaan Onderaan