Reserve gloeilampen set Octavia 3

PieterO

Nieuw lid
Forumcollegae,

Ik ben op zoek naar een setje reserve lampen voor mijn Octavia 3 (2014), maar ik kan geen set speciaal voor mijn auto vinden, maar wel setjes waar waarschijnlijk passende en niet passende lampen in zitten. Weet iemand of ze er wel zijn?

Zo niet, heeft iemand goede raad wat voor lamjes te kopen? Er staat werkelijk niks in de gebruikershandleiding. (Of ik lees niet goed)

Veel dank voor de reacties!

Mvg,
Pieter

jongetje

Forumguru
Dat hangt natuurlijk van je lampen af. Heb je ledverlichting of juist halogeen (of andere?) lampen. Misschien beter even langs je garage rijden? Bij mij lagen reserve lampjes en zekeringen in een doosje ze bij het reserve wiel.

PieterO

Nieuw lid
Oh ja, stom, had ik er even bij moeten zeggen.

Het gaat om gloeilampjes, geen led of xenon.
De standaard, dus dat zal halogeen zijn.

In mijn reservewielruimte liggen geen lampjes, helaas. (Niet eens een wiel..., maar wel plak spul)

Tees

Donateur
Die setjes zijn vaak op basis van t koplamptype (kan je vinden in t instructieboekje), en dan de rest als soorte van standaard erbij. Je krijgt dan idd 1 of 2 lampjes erbij die niet voor jouw auto passen, maar als je bij de dealer een volledig passende set zou halen (als ze die überhaupt al hebben), ben je denk ik wel 2 of 3x zoveel geld kwijt. Ik zou gewoon bij een automaterialenzaak een standaardsetje halen.

Bovenaan Onderaan