Euuuh, niet rechtsaf slaan?
Skoda is naar Duitse kwaliteit gebouwd, sterk en degelijk. Die richtingaanwijzers gaan een beetje zwaarder als een Jappannertje.Mijn richtingaanwijzer gaat nogal zwaar als ik aan wil geven dat ik naar rechts af ga slaan.
Is dit een teken dat ik kippenkracht heb (en ik moet gaan bodybuilden), of is dit te verhelpen?
Zooooo, die functie is irritant zeg!!Wat ik wel handig vind is dat op de latere uitvoeringen van de Fabia je de richtingaanwijzer lichtjes aantikt en die dan automatisch drie keer knippert. Je hoeft verder helemaal niks te doen. En de richtingaanwijzer blijft in de neutraalstand staan.
Zooooo, die functie is irritant zeg!!
Ik stond een keer met een VW Fox op een 3 baans rotonde, en ik wilde een baan wisselen, maar toen dacht ik ONEE! toch niet! En wilde ff snel wisselen van richtingaanwijzer, maar die tikte leuk door, levensgevaarlijk is dat!
Ik heb het net getest op F2 maar als je hem daar naar links aantikt (en hij gaat bv 1 keer aan) en hem daarna op rechts zet gaat hij gewoon rechts knipperen zoals het hoort. Kan zijn dat het bij Fox anders was maar bij de F2 in ieder geval niet.Zooooo, die functie is irritant zeg!!
Ik stond een keer met een VW Fox op een 3 baans rotonde, en ik wilde een baan wisselen, maar toen dacht ik ONEE! toch niet! En wilde ff snel wisselen van richtingaanwijzer, maar die tikte leuk door, levensgevaarlijk is dat!
Mijn richtingaanwijzer gaat nogal zwaar als ik aan wil geven dat ik naar rechts af ga slaan.
Is dit een teken dat ik kippenkracht heb (en ik moet gaan bodybuilden), of is dit te verhelpen?