RichTrip

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ik was al redelijk actief op dit forum, dit i.v.m. mijn aanstaande nieuwe Octavia (https://www.skodaforum.nl/forum/i/van-opel-astra-naar-skoda-octavia.36718/), maar het is dus ook gebruikelijk om je hier voor te stellen.

Nu, ik ben Richard, woon in Overijssel en ben werkzaam als engineer bij een groot telecombedrijf. Vanaf mijn jeugd ben ik besmet geraakt met het Renault virus. Ik ben hobbymatig bezig met de reparatie van Renault audio apparatuur en ben in die hoedanigheid actief op vrijwel alle Renault gerelateerde forums in NL, waaronder als Moderator op het Renaultforum,nl. Als tweede autootje hebben we nog een Twingo II Dynamique uit 2011.

Waarom dan geen Renault gekozen.......aangezien het een lease auto betreft, spelen de leasebudgetten een grote rol. En een Renault is simpelweg te duur in de lease. En aangezien ik twee opgroeiende tieners heb, is er bij Renault niet echt een alternatief (binnen het budget) voor handen met dezelfde ruimte dan de Octavia. Vandaar......

Ik hoop op dit forum een leuke tijd te hebben!

Japanese Power

Donateur
Welkom Richard,

Ik hoop dat je naast al die andere fora ook nog tijd hebt om hier regelmatig je bevindingen te posten.

Johan

D

Deleted member 24009

Welkom. Dus toch.....ik wist dat jouw nickname mij bekend voorkwam, nu weet ik het: van het Renaultforum.nl....

philippe bakker

Forumguru
Als je een Renault liefhebber bent had ik wel iets leuker dan een twingo verwacht se. De sport afdeling van Renault heeft al keiveel leuke modellen gemaakt

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Als je een Renault liefhebber bent had ik wel iets leuker dan een twingo verwacht se. De sport afdeling van Renault heeft al keiveel leuke modellen gemaakt

He, niet zo min over mijn Twingo :mad: We hebben het hier wel over een full-options (nou ja, minus het glazen dak) Twingo Dynamique met de nodige aanpassingen (diffuser, verbreed (spacers), verlaagd etc.). Ben er maar wat happy mee. Heb er een (TEP) leren/stoffen interieur van een Night&Day Serie Limitee uitvoering ingezet.

DSC_8095_zpsg4luweyn.jpg
DSC_6499_Resize.jpg

Bijlagen

• DSC_8095_zpsg4luweyn.jpg
    DSC_8095_zpsg4luweyn.jpg
    620,1 KB · Weergaven: 14

robvv

Senior Member
Renault Talisman was een serieuze concurrent voor de Superb.
We wilden wel een sedanvorm. En bij de Talisman kan de klep dan niet helemaal open. Daarom viel de Talisman af.

Bovenaan Onderaan