Rij-impressie Fabia GL komt er aan

corsaar

Senior Member
Portverdikkie ik kan het niet lezen is er een mogelijkheid
het iets duidlijker te maken ?

LenK

Forumguru
Nou bij Bard van de Weijer vergeleken schrijft LenK poeslief.

Als je het plaatje opslaat, dan kun je het na het openen vergroten, lezen en dan ws schrikken.

Wasmachineman

Forumguru
Welkom Mixh! Kijk maar eens bij rijimpressies hoe de meeste posten. Gewoon in een link in de post. Maar dit is wel te lezen door mij als je de tekst maar een beetje vergroot.

Wat voor auto rijd je nu?

corsaar

Senior Member
@wasmachineman
Ik kan het echt niet lezen de letters vloeien uit.
En zijn enigzins dubbel.

Mixh

Lid
Welkom Mixh! Kijk maar eens bij rijimpressies hoe de meeste posten. Gewoon in een link in de post. Maar dit is wel te lezen door mij als je de tekst maar een beetje vergroot.

Wat voor auto rijd je nu?

Sorry dat ik niet kon linken. Artikel staat (nog?) niet online, dus heb het maar ff gescand...
Huidige auto: Ford Fiësta 1.4 Ambiente, 2004 (handtekening aangepast)

corsaar

Senior Member
Er is nu een duidelijkere versie geplaatst goed te lezen.
Goed aangepast mixh !
De polo word wel erg onderuitgehaald door de schrijver.
Van de skoda rijders hoor ik toch hele andere geluiden.
Die zijn over het algemeen erg tevreden met de 3 cyl diesel.

NielsW

Lid
Tsja, de volkskrant heeft niet echt de reputatie (meer) om objectieve raportages uit te voeren.

Waarschijnlijk een trouwe volvo fan die te horen kreeg dat hij een polo moest reviewen :)

LenK

Forumguru
Er staat cynisch geschreven wat al bekend was en wat hier op het forum ook te lezen is.
Verbruiik wordt lang niet gehaald, er geen trekkracht onderin en hij maakt herrie.
Met als conclusie dat je hem voor het financiele voordeel kunt aanschaffen.
En het advies om vooral te gaan proefrijden als je zo'n auto ambieert.

Hetzer

Forumguru
Tja wat moet ik zeggen, vind de zgn test echt nergens over gaan sorry ik ken die Bard van de Weijer niet, en dat wil ik ook zo laten.

Vergelijk de instap 1.2 TDI met ander instap diesel, of instap benzine motor ( bijv VAG 1.2 HTP of PSA 1.0 ) en dan heeft hij meer dan voldoende trekkracht en is hij echt wel bijhoorlijk wat stiller.
Je kunt appels toch niet peren vergelijken?

Bovenaan Onderaan