Rij lessen

B.Stuurder

Forumguru
Rosmalen heb ik ook die cursus gedaan. Was toen een aanbieding via internet. Erg nuttig geweest en heeft zeker mijn perceptie van autorijden wel wat veranderd.

Cordoba

Forumguru
Die anti-slipcursus is regelmatig via met korting via Skoda te volgen (1-2 keer per jaar), een paar jaar terug is er een hele groep van het forum geweest, waar ondermeer @Pendragon een serie foto's van heeft gemaakt.

B.Stuurder

Forumguru
Weet je wat nog belangrijker is dan ervaring en cursussen? Jezelf correct inschatten op je skills. Daar kom je wel achter als je zo'n cursus doet trouwens.

vleier

Forumguru
Niet als je voluit gaat. vraag dat mijn oude baas maar met zijn porker haha.

Tuurlijk er zijn moeilijkere circuits maar die straffen je niet echt af als je een fout maakt

Fabia 123

Forumguru
Ik heb twee keer een slip-rijvaardigheids cursus gedaan. De eerste keer bij vvc in Almere. De tweede keer bij de Anwb in Lelystad. Beide keren leuk lekker slippen en de grenzen van de auto leren herkennen. Bij de Anwb reden we met Golfjes dat was handig omdat de veiligheids elektronica veel overeenkomsten heeft met Skoda.
Bij vvc reden we met verschillende merken, dat was mooi verschil in rijeigenschappen te leren.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan