Captain Hook
Forumguru
No problemo whatsoever!
Zelfs gisterenochtend bij ruim -10, sleutel omdraaien en starten.
DSG in R, geen gasgeven, en de auto rijdt rustig op z'n gemakje achteruit bij ons de oprit af. Alleen de brokken sneeuw onder de auto kraken vervaarlijk.
Dan vervolgens de DSG in S en, zonder gas te geven, rustig laten wegrijden. Op een spekgladde straat, zonder doorslippen. :super:
En tuurlijk merk je de eerste honderd meters dat het koud is, maar rustig en beheerst gasgeven (en 'aanvoelen' wat de motor aankan) en de DSG schakelt soepel, schokvrij op, en in een vloeiende beweging gaat de auto sneller rijden.
En stationair (zowel koud als warm) hoor ik de motor nauwelijks, draait gewoon rustig stationair.
Zelfs gisterenochtend bij ruim -10, sleutel omdraaien en starten.
DSG in R, geen gasgeven, en de auto rijdt rustig op z'n gemakje achteruit bij ons de oprit af. Alleen de brokken sneeuw onder de auto kraken vervaarlijk.
Dan vervolgens de DSG in S en, zonder gas te geven, rustig laten wegrijden. Op een spekgladde straat, zonder doorslippen. :super:
En tuurlijk merk je de eerste honderd meters dat het koud is, maar rustig en beheerst gasgeven (en 'aanvoelen' wat de motor aankan) en de DSG schakelt soepel, schokvrij op, en in een vloeiende beweging gaat de auto sneller rijden.
En stationair (zowel koud als warm) hoor ik de motor nauwelijks, draait gewoon rustig stationair.