Rijkswaterstaat en Skoda

wimv

Actief lid
Deze week stond er bij mijn dealer een witte Yeti TDI in complete Rijkswaterstaat uitvoering. De auto had een tijd bij een carrosseriebedrijf gestaan waar de bestickering is uitgedacht en is aangebracht. Ook helemaal compleet met zwaailichten en alle toeters en bellen. Naar zeggen zijn er 2 Yeti's in deze uitvoering, maar ik heb er maar 1 zelf gezien. Mogelijk dat Rijkswaterstaat in Skoda's gaat rijden. In ieder geval een leuke opsteker voor het merk Skoda en zeker voor m'n dealer, die er bijzonder trots op was.:aangenaam:

VEEJAY

Forumguru
Goed omspringen met mijn belastinggeld noem ik dat. Al het andere niet skoda is onnodig meer betalen.

corsaar

Senior Member
Alhoewel de yeti niet echt voordelig is met bijna 5000 euro bpm.
Lijkt me wel leuk een yeti met zwaailichten. Helaas verboden voor mij !

wimv

Actief lid
@dorstvlegel: nou je het zegt, klopt inderdaad. Die heb ik wel eens zien rijden. Maar een volledig opgetuigde Yeti valt natuurlijk wel wat meer op.

Michel

Forumguru
Ik ben een tijdje bij Rijkswaterstaat gedetacheerd geweest en toen werd o.a. de Polo Bluemotion van de vorige generatie als poolauto geïntroduceerd. Men heeft dus al een aantal VAG producten in gebruik.

Nu maar hopen dat ze veel van die pool Priussen op den duur door Skoda's zullen gaan vervangen.

Michel

Forumguru
En er zijn best wel wat brandweerkorpsen die Fabia's en Octavia's inzetten. In Hilversum ben ik bijvoorbeeld een Fabia van de plaatselijke brandweer tegengekomen, die een kenteken had die uit dezelfde serie als mijn vroegere Fabia kwam. En die auto is inmiddels alweer 5 jaar, dus dat korps is al een tijdje aan de Skoda's.

cvegreen

Forumguru
Hier in Izegem waar ik woon heeft de politie een octavia combi in gebruik . Ook leuk om dat te zien rond rijden .

In het buitenland weten ze het wel:

60A4C8A7721FC1040E8B5B8279D2.jpg

109189-large.jpg

sdfds.jpg

Ik vind de middelste wel wat :)

Constant

Erelid
Ik zag vorige week een Fabia van Rijkswaterstaat. Hij zag er nog erg nieuw uit.

Voor de liefhebbers, in de UK rijdt menig politie- of brandweerkorps met Skoda Octavia.

Bovenaan Onderaan