Rns 315 / Amundsen+ vraag

Jasper-RS

Forumguru
Ik heb vandaag een Rns 315 / Amundsen + gekocht voor in mijn Octavia RS. Nu heb ik eens gelezen dat dit problemen kan geven mbt het leegtrekken van de accu. Zal dit ook het geval zijn bij mij octavia RS van okt 2006? En zoja dan moest er volgensmij een nieuwe Can Gatway worden geplaatst. Kan iemand mij hier meer info over geven. Een kameraad
apybapuh.jpg
7y8azeju.jpg
van mij heeft wel een kabel en vagcom maar wat dan te doen qua programmeren van de nieuwe getway?

Michelv.

Forumguru
Even een verduidelijking, ik heb zelf de Gateway vervangen bij mijn O2 en was toen al in bezit van VCDS, maar heb toen bewust gekozen om het samen met iemand te doen die er redelijk in thuis was. En blij toe want weet niet of ik dit als Nooby zelf geklaard zou hebben. Dit even ter info.

Jasper-RS

Forumguru
Even een verduidelijking, ik heb zelf de Gateway vervangen bij mijn O2 en was toen al in bezit van VCDS, maar heb toen bewust gekozen om het samen met iemand te doen die er redelijk in thuis was. En blij toe want weet niet of ik dit als Nooby zelf geklaard zou hebben. Dit even ter info.
Mijn kameraad is er redelijk in thuis dus zie daar geen problemen in. Weet je nog welk onderdeel nummer van de geteway ik moet bestellen en wat er precies moet worden omgeprogrameerd?

Jasper-RS

Forumguru
Heb net ff snel gekeken. Ik heb nu een can gateway met nr 1k0 907 530 H . Zal deze geschikt zijn voor een Rns 315?

Bovenaan Onderaan