Rns 315 crack update

Status
Niet open voor verdere reacties.

duiveltje

Forumguru
Hallo... nu was ik aan het kijken voor een update voor de admundsen plus.. rns315 .
Vorig jaar waren deze sd kaartjes niet te kraken... maar kom nu heel veel gekopieerde kaartjes tegen op marktplaats... zelfs met een naar zeggen niet goed geld terug garantie..

Kunnen deze kaartjes nu wel gekraakt worden?

Hallo... nu was ik aan het kijken voor een update voor de admundsen plus.. rns315 .
Vorig jaar waren deze sd kaartjes niet te kraken... maar kom nu heel veel gekopieerde kaartjes tegen op marktplaats... zelfs met een naar zeggen niet goed geld terug garantie..

Kunnen deze kaartjes nu wel gekraakt worden?

3. Auteursrechten van forum, illegale software en materiaal beschermd door auteursrechten

• Het plaatsen, vragen en/of linken naar illegale software en beschermd materiaal is niet toegestaan. In deze categorie vallen ook links naar sites die deze materialen aanbieden, zoals Eweka, KaZaa, eDonkey, Emule, torrentsites, Nieuwsgroepen e.d. of sites die via-via ernaar verwijzen.

https://www.skodaforum.nl/forum/i/skodaforum-nl-huisregels.11311/

duiveltje

Forumguru
ik plaats geen link... en vraag ook niet om illegale software ik vraag alleen of men hier meer van weet omdat ik het raar vind ... en nog niet eerder ben tegengekomen..

mocht dit inderdaad in strijd zijn met wat er staat (ik vind van niet) dan mag men het bericht verwijderen.

duiveltje

Forumguru
ik vraag niet OM illegale software... maargoed wellicht de definitie in de regels aanpassen want de vraag ik die gesteld heb zie ik niet als verboden althans dat kan ik niet terughalen uit de regels.... het plaatsen (doe ik niet) vragen om illegale software (doe ik ook niet) en het linken doe ik ook niet

dan zou je alles wat dan maar ook in de grootste zin van het woord iets te maken heeft met strafbare feiten ook moeten bannen :)

Noord26

Forumguru
@duiveltje

Dat je de bewoordingen in de regeltjes tot op bot wil omzeilen, prima. Verstandig is het natuurlijk niet. 100% alles kunnen omvatten in de fora regels is een utopie.

Kijk even naar het groter geheel: wil jij er persoonlijk verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden dat dit geweldige forum opgedoekt zou worden door over illegale software te beginnen?

Het is niet voor niets opgenomen in de regels. Dus probeer ze AUB ook niet te omzeilen. Dat is voor geen enkele gebruiker van dit forum een goed idee, wat je nu probeert.

duiveltje

Forumguru
Natuurlijk wil ik dat niet :)

maar vroeg me gewoon af of het oplichters zijn omdat ik geen kat in de zak wil kopen... kan me herinneren dat er vorig jaar een heel topic gaande was over de admundsen, de plus en de 510.. werd dit ook besproken.. en aangegeven dat er voor de 510 wel buiten de regels om wat te doen was (niet dat mijn interesse daar ligt) en dat het voor de 315 absoluut niet te doen was.. nu zag ik van weg dus was een beetje verbaasd en nieuwschierig

AndreM

Forumguru
Pas geleden stonden op Marktplaats kaartjes voor Lowlands te koop. :wavecry:
Stond willigt ook bij "niet goed, geen geld terug". :lezen:
Als je het nieuws gevolgd heb van de week waren het oplichters.

Dus navikaarten via marktplaats kopen :sterretjes: ik heb er mijn twijfels bij. :pieker:

Spierings

Forumguru
Roetfilters wegschrijven en egr dichtzetten mag ook niet en daar word ook volop over gesproken op het forum :lezen:.........;). Maargoed, ik snap wel dat het bericht van de ts discutabel is
Die beide handelingen zijn gewoon legaal en mogen gewoon uitgevoerd worden, dat de wagen naderhand niet aan de keurings eisen voldoet is iets anders.. Maar dat is bij sommige onderdelen hetzelfde, ze zijn dan race only omdat er geen type goedkeuring op zit..

Illegale software past meer in het rijtje van km standen terug draaien (Wat ook illegaal is)

Tallguy

Forumguru
Gekopieerde kaartjes op Marktplaats...dat zegt het al. Dat is niet legaal en daar doen we niet aan mee.
Dat je het raar vindt dat je het aantreft op internet verbaasd me niet (wat is tegenwoordig niet illegaal te vinden of te maken).

Maar de geest van onze forumregel hierover houdt in dat we er verder niet op ingaan. Daarom topic gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan