RNS 510 inbouw frame Octavia II 2009 ipv Swing frame

Dreamdude

Nieuw lid
Hallo allen, wie kan mij helpen aan het volgende....

Ik heb een RNS 510 (VW) weten te bemachtigen en die past en doet het ook gewoon in mijn Octavia maar er zit nu een Swing radio/cd in en die heeft andere afmetingen dus de zilveren frame die erom heen zit past niet geheel om de RNS 510.
Ik heb dus een inbouwframe nodig in de kleur aluminium glans (dacht ik) die ook past om mijn climat knopjes. foto bijgevoegd.

Ben al bij de plaatselijke Skoda dealer geweest maar die vinden het lastig om de juiste te vinden en ze kosten ook nog eens 110 euro, beetje teveel vind ik.
Alvast bedankt.

gr,

Duncan

skoda-octavia-rs-facelift-20.jpg

Bijlagen

• skoda-octavia-rs-facelift-20.jpg
    skoda-octavia-rs-facelift-20.jpg
    417,4 KB · Weergaven: 13

Sk_Hans

Forumguru
Je kunt het ook bij SuperSkoda in Tsjechië bestellen. Goedkoop (55 euro) en ze leveren heel snel.
Er zijn volgens mij drie uitvoeringen:
http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...w-NAVI-dashboard-plate-MANUAL-clima-ALUMINIUM
http://www.superskoda.com/skoda/oct...lift-w-navi-dashboard-plate-brushed-aluminium
http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...-w-NAVI-dashboard-plate-BRUSHED-STEEL-from-RS
Ik kan geen link invoegen op het forum. Maar met knip-en-plak kom je ook op de juiste plek.

Het wisselen gaat heel simpel en is een fluitje van een cent. Ik heb er voor mijn auto bij hun ook een besteld (andere uitvoering).

Dreamdude

Nieuw lid
Heel erg bedankt Sk_Hans,... Stom van me ik heb die site ook en waarschijnlijk er overheen gekeken :-)

Ga ze bestellen

hemi24

Forumguru
Ben al bij de plaatselijke Skoda dealer geweest maar die vinden het lastig om de juiste te vinden en ze kosten ook nog eens 110 euro, beetje teveel vind ik.
Alvast bedankt.

Die plaatselijke held had ook even om zich heen kunnen kijken op z'n terrein of er niet een O2 stond om daar simpelweg even het frame uit te trekken om het nummer achterop te noteren...
Amundsen en Columbus zijn qua ombouwframe even groot.
Wellicht sneller dan het zoeken in het onderdelensysteem.

BertjeB

Senior Member
Plaatselijke helden zijn tegenwoordig niet meer de helden van vroeger, ondanks de gemakken van het internet..... je moet het gewoon treffen..... sommigen gaan door roeien en ruiten om zaken voor je geregeld te krijgen en vinden dat nog leuk ook en anderen vinden het nog teveel werk om een accesoirenummer op te zoeken en wijzen naar het rek met folders.........:wtf:

Dreamdude

Nieuw lid
bedankt allen voor de reacties.
Ik kan er iig een bestellen bij Superskoda.com die kost nog niet eens de helft van de prijs die ze hier hanteren.
Kan ik mooi even wat andere accessoires bij bestellen daar, staan mooie dingen op.

Michelv.

Forumguru
Als je daar gaat bestellen zou ik graag mee willen liften, heb het zelfde probleem met het afdekframe en had ook superskoda al op het oog.

Dreamdude

Nieuw lid
Had even wat rond gebeld hier in de omgeving en bij Skoda Almere hadden ze een gebruikte liggen voor 40 euro.
Die heb ik vanmiddag opgehaald en binnen een uurtje alles mooi ingebouwd.
Dus ga voorlopig geen bestelling doen bij Superskoda.com voor de andere accessoires die nog wilde kopen.
Wat een verschil met de Swing zeg..

Bovenaan Onderaan