RNS 510 verlichting

Dreamdude

Nieuw lid
Hallo allen,

Is het mogelijk om de verlichting van de knopen van de RNS510 (VW) van rood naar groen te krijgen op een of ander manier?
Het misstaat niet maar zo heb je dan wel een geheel met de kleur groen in je auto.

MarcoO2

Forumguru
Volgens mij is het mogelijk en zwerft er ergens hier op het forum zelfs een handleiding daarvoor. Even goed zoeken, ik heb 'm zo gauw niet kunnen vinden.

CDK

Forumguru
@ Joske, ik denk juist van wel, want blijkbaar hebben we het over de RNS510 uit een VW die nu in een Skoda zit, dan zou mijns inziens de kleur aan te passen moeten zijn ;)

Joske

Forumguru
Ahh, nu zie ik het, dacht gewoon dat de vraag kwam voor de kleur van een Columbus te wijzigen! Maar RNS510 komt dus uit een VW. :shamefullyembarrased:

Dreamdude

Nieuw lid
Heb de link bekeken en volgens mij kan je dus alleen maar de kleuren van de schema's veranderen; dus hoe het display eruit komt te zien.
Maar ik bedoel de knoppen op de RNS 510 zelf (knopjes map-nav-traffic-setup bv) , als je de verlichting vd auto aanzet zijn deze rood en de rest van mijn interieurverlichting is groen.

Dreamdude

Nieuw lid
Heb de link bekeken en volgens mij kan je dus alleen maar de kleuren van de schema's veranderen; dus hoe het display eruit komt te zien.
Maar ik bedoel de knoppen op de RNS 510 zelf (knopjes map-nav-traffic-setup bv) , als je de verlichting vd auto aanzet zijn deze rood en de rest van mijn interieurverlichting is groen.
Heb even gegoogled en navraag gedaan hier en daar en het is absoluut niet mogelijk om de verlichting te varanderen tenzij je het frontpaneel eraf haalt en er een van de skoda RNS510 erop monteerd. balen, maarja is niet anders.

Bovenaan Onderaan