RNS MFD2 CD

Magnus82

Nieuw lid
Mensen,

Ik heb een probleem/vraag

In mijn wagen zit een RNS MFD2 cd systeem (oud beestje) Deze is er enige tijd geleden mee opgehouden omdat naar wat ik denk de laser stuk is. Na lang speuren heb ik via Duitse Amazon en nieuw loopwerk voor een mooie prijs besteld.

Mijn vraag is als volgt; is dit loopwerk te installeren als 'plug and play'? Of wordt het toch veel lastiger?

Gr Magnus82

Oknot

Forumguru
@Magnus82, op dit forum wordt het erg op prijs gesteld wanneer iemand eerst de moeite neemt om zich voor te stellen alvorens vragen te stellen. Mijn vermoeden is dan ook dat de reacties zullen toenemen nadat je dit gedaan hebt. Ik heb even op google gezocht naar het type radio wat je hebt en zo te zien betreft het een separate cd wisselaar. Als het apparaat wat je op amazon gevonden hebt deze cd wisselaar is dan is het zeer waarschijnlijk een kwestie van oud eruit en nieuw erin.

Rallye

Forumguru
Ik denk dat het echt om het binnenwerk van de navi gaat, niet om de CD-wisselaar achterin. Geen idee of dat makkelijk te vervangen is of niet. Mocht het niet lukken, ben je dan een hoop geld kwijt? Anders kun je alsnog voor een meer bij de tijds systeem gaan....

Rallye

Forumguru
Maar dan wel goed kijken of hij past. Klinkt alsof de topicstarter een oudere auto heeft (PFL Octavia II??) en dan zijn er wellicht meer aanpassingen nodig om een Bolero (zoals verkrijgbaar in een facelift Octavia) in te bouwen....

Octavia32

Forumguru
Volgens mij gaat het hier om het binnenwerk(loopwerk) van de Nexus navigatie.

Mijn O2 had ook een nexus(cd) navigatie.

Magnus82

Nieuw lid
Klopt een Nexus. Ik heb nu los een loopwerk voor de cd gekocht. De vraag is voor mij dus of deze plug and play is.

Oknot

Forumguru
Eenmaal ingebouwd zal het naar alle waarschijnlijkheid gewoon werken aangezien het mechanische hardware is. Kwestie van proberen.

Bovenaan Onderaan