DeNnZ
Forumguru
Hallo allen,
Ik stoei al een poosje met het idee om een RVC (achteruitrijcamera) te installeren in mijn auto (Superb 2011 abnl)
Mijn auto heeft een RNS310 Amundsen en vraag mij af of het bij deze radio uberhaupt mogelijk is een camera er op aan te sluiten.
Ik heb verschillende posts gelezen over het aansluiten op een Columbus en Amundsen+ (RNS315) maar nergens lees ik of het op een RNS310 mogelijk is of niet.
Is er iemand die mij dit kan vertellen en eventueel nog antwoord kan geven op de andere vragen?
-Is het installeren van RVC mogelijk op een RNS310?
zo ja:
- Is er iemand die dit al eerder gedaan heeft bij zo'n auto?
- Is er al een bestaande aansluiting op de radio aanwezig?
- Is een draadloze oplossing ook mogelijk? (las eens iets over een ontvanger in t handschoenen kastje)
- Iemand nog tips over welke camera te kopen?
- Zijn er nog andere belangrijke zaken om te weten?
Ik ben benieuwd!
Ik stoei al een poosje met het idee om een RVC (achteruitrijcamera) te installeren in mijn auto (Superb 2011 abnl)
Mijn auto heeft een RNS310 Amundsen en vraag mij af of het bij deze radio uberhaupt mogelijk is een camera er op aan te sluiten.
Ik heb verschillende posts gelezen over het aansluiten op een Columbus en Amundsen+ (RNS315) maar nergens lees ik of het op een RNS310 mogelijk is of niet.
Is er iemand die mij dit kan vertellen en eventueel nog antwoord kan geven op de andere vragen?
-Is het installeren van RVC mogelijk op een RNS310?
zo ja:
- Is er iemand die dit al eerder gedaan heeft bij zo'n auto?
- Is er al een bestaande aansluiting op de radio aanwezig?
- Is een draadloze oplossing ook mogelijk? (las eens iets over een ontvanger in t handschoenen kastje)
- Iemand nog tips over welke camera te kopen?
- Zijn er nog andere belangrijke zaken om te weten?
Ik ben benieuwd!