Rob stelt zich voor

DSG7

Lid
Hallo allemaal.

Omdat mijn vrouw en ik ons tweede kindje verwachten is het tijd voor een grotere (tweede) auto.
Op dit moment rijdt ze in een Seat Mii (Sport Connect) uit 2016 met vrijwel alle mogelijke opties.

Als vervanger voor de Mii ben ik aan het kijken naar een Fabia Combi 3 FL (8/2018~2021) occasion.
Omdat rijk uitgeruste modellen schaars lijken te zijn in Nederland zoek ik inmiddels ook in Duitsland.

Het boodschappenlijstje ziet er als volgt uit:
  • Skoda Fabi Combi 3 FL
  • 1.0 TSI 110 PK (wordt gechipt naar 140 PK)
  • DSG automaat
  • Adaptive Cruise Control
  • Full led koplampen
  • Keyless Entry/Go
  • Parkeer sensoren (voor en achter)
  • Achteruitrijcamera
  • Automatisch klimaat beheersing
  • Stoelverwarming
Kort samengevat zoek ik eigenlijk een Fabia Combi met wederom vrijwel alle mogelijke opties en pakketten.
Het valt op dat Adaptive Cruise Control of Keyless Entry/Go vaak afwezig is op verder rijk uitgeruste occasions.

Tips en/of aanvullingen in mijn zoektocht zijn welkom.

Monte Deppy

Forumguru
Hoi hoi,

Ik zag laatst nog een Monte carlo met bijna alle opties die u aangeeft, bij
Van den Brug in Heerenveen.

Qua opties begrijp ik het niet helemaal hoe dat zit, ik wilde toen climate control, cruise control en dat was het wel. Voor mij was het een verrassing achteraf dat ik er wel adaptive cruise control op heb zitten, en ik heb een handgeschakelde bak.

Op die gene die geadverteerd is zit het er niet op terwijl die een dsg heeft en volgens mij wat ik las er dan ook adaptive cruise control dan standaard op zou zitten het is immers de monte carlo.

Ook een lichte verbazing was er dat bij de achterportieren handslingers voor de achterportierramen zaten. Maakte mij niet zoveel uit maar vond het enigzins verrassend.

Bovenaan Onderaan