TerryWilliams
Nieuw lid
Beste mensen,
Bij deze mijn eerste bericht op het forum.
Wie ben ik, Ik ben een Brit van 57 jaar en woon ruim 40 jaar in Nederland, getrouwd en heb drie kinderen. Ik werk offshore op de windturbines, en heb altijd interesse gehad in techniek. Ik heb altijd zelf moeten sleutelen om mijn vorige auto’s op de weg te houden, vroeger door het gebrek aan geld was het zelf sleutelen of geen auto rijden. De Fabia was in 2010 mijn eerste nieuwe auto, ik was gelokt naar de dealer door de mogelijkheid om wegenbelastingvrij te rijden met een auto op diesel. Ik had eerst naar de Polo gekeken maar de Fabia is meer auto voor minder geld.
Mijn auto heeft 198,000km op de teller staan en heeft alle bekende problemen al gehad, start/stop systeem defect, slecht starten, ECU 2x, vastzittende achterremmen, accu, koppeling, egr klep, kromme schijfremmen, waterpomp, kabelboom storing enz…
Mijn vraag is: of er leden zijn met een Fabia Stationwagen (zwart, 1.2tdi greenline 2010) met roestvorming rond de gaten van de kentekenplaat verlichting? Volgens de PON is dit het gevolg van het bij/overspuiten..! ik heb schade gehad linksvoor en de deuren zijn overgespoten als gevolg van "parkeer" schade door mede weggebruikers die hun deur[TRW1] niet fatsoenlijk kunnen open doen! Mijn dealer heeft een verf dikte meting moeten uitvoeren in opdracht van de PON, daaruit is gebleken dat de deuren een verf dikte hebben van +/- 2,4 Mu de achterklep maar 0,7 Mu. Omdat er “schade” aan mijn auto is geweest kan ik geen beroep op garantie doen, volgens de PON !!!
[TRW1]
Bij deze mijn eerste bericht op het forum.
Wie ben ik, Ik ben een Brit van 57 jaar en woon ruim 40 jaar in Nederland, getrouwd en heb drie kinderen. Ik werk offshore op de windturbines, en heb altijd interesse gehad in techniek. Ik heb altijd zelf moeten sleutelen om mijn vorige auto’s op de weg te houden, vroeger door het gebrek aan geld was het zelf sleutelen of geen auto rijden. De Fabia was in 2010 mijn eerste nieuwe auto, ik was gelokt naar de dealer door de mogelijkheid om wegenbelastingvrij te rijden met een auto op diesel. Ik had eerst naar de Polo gekeken maar de Fabia is meer auto voor minder geld.
Mijn auto heeft 198,000km op de teller staan en heeft alle bekende problemen al gehad, start/stop systeem defect, slecht starten, ECU 2x, vastzittende achterremmen, accu, koppeling, egr klep, kromme schijfremmen, waterpomp, kabelboom storing enz…
Mijn vraag is: of er leden zijn met een Fabia Stationwagen (zwart, 1.2tdi greenline 2010) met roestvorming rond de gaten van de kentekenplaat verlichting? Volgens de PON is dit het gevolg van het bij/overspuiten..! ik heb schade gehad linksvoor en de deuren zijn overgespoten als gevolg van "parkeer" schade door mede weggebruikers die hun deur[TRW1] niet fatsoenlijk kunnen open doen! Mijn dealer heeft een verf dikte meting moeten uitvoeren in opdracht van de PON, daaruit is gebleken dat de deuren een verf dikte hebben van +/- 2,4 Mu de achterklep maar 0,7 Mu. Omdat er “schade” aan mijn auto is geweest kan ik geen beroep op garantie doen, volgens de PON !!!
[TRW1]