Ron70

Ron70

Nieuw lid
Hallo
IK ben Ronald en ik heb een Skoda Rapid Spaceback 1.2 86 PK, ambition businessline pro, Black Magic Pearl
Met de volgende opties

Pro plus pakket sunset(extra donker getinte ramen achter, passagiersstoel in hoogte verstelbaar).
  • Parkeersensoren achter.
  • Accessoires org. Alu dorpellijst, rokerspakket, Waxoil behandeling.
  • Radio- / Navigatiesysteem Swing met cd/mp3 functie, Aundsen +
  • Velg Antia, + Dunlop Sport Maxx RT 215/55 r16 93y
  • evt. foto' s volgen later
Waarschijnlijk kan ik hem eind deze week ophalen

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Welkom Ronald! Gefeliciteerd met de aankoop van je Rapid Spaceback! Volgens mij heb je de primeur met deze auto op het forum ;) Alvast veel plezier toegewenst met je bolide! Graag zien we nog een paar fotootjes als het moment suprème daar is ;)

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Ronald. Alvast veel plezier gewenst met je Rapid Spaceback. Dan ook foto's?

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum Ronald, en zoals Hetzer Corné al aangeeft, mogelijk de eerste Rapid Spaceback hier.

Die Waxoyl behandeling is echt zonde van het geld: dat is echt na een maandje verdwenen, een beetje behoorlijke poetsspul houdt het aanzienlijk langer vol. (als je interesse hebt kan ik wel een linkje van test met YouTube filmpje plaatsen).

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Ronald, die 70 achter je nickname.. is dat je bouwjaar of je leeftijd? :D

(met geen van beide een probleem voor alle duidelijkheid! ;) )

Desperado

Forumguru
Welkom! Alle voor de hand liggende bijdehante vragen zijn al gesteld, dus ik zal zwijgen over benzine, bouwjaren en leeftijden :tegek:
Mooi om de Rapid hier ook op het forum te zien.

Bovenaan Onderaan