ronde lampen Yeti

Vind je de de ronde lampen voor op de oude Yeti mooier of lelijker dan die van de facelift?

• Mooier (rijd zelfYeti)

Stemmen: 29 50,9%
  • Mooier (rijd zelf geen Yeti)

Stemmen: 14 24,6%
  • Lelijker (rijd zelf Yeti)

Stemmen: 5 8,8%
  • Lelijker (rijd zelf geen Yeti)

Stemmen: 9 15,8%

• Totaal aantal stemmers
    57

ertromp

Forumguru
Ik vind de plaatjes er toch veelbelovend uitzien. Al heeft/had de "oude" natuurlijk een eigen gezicht tov de rest van de Skoda producten. Ik verwacht wel dat het eventuele twijfelaars over de "streep" zal trekken al zal menig Yeti die-hard zoals jullie (Rosinfield en EdK) en vele anderen hier er niet echt warm van worden verwacht ik. Ben benieuwd wat de verkoop gaat doen volgend jaar

Rosinfield

† In Memoriam
kan alleen de titel editen, maar een ieder zal de bedoeling wel vatten, gok ik. Eigenlijk moet het dus zijn: vind je de ronde lampen van de pre-facelift Yeti mooier of lelijker dan de niet-ronde van de facelift -Yeti?

bluskabouter

Forumguru
heb zelf net een nieuwe yeti 1.2 tsi adventure gekocht omdat ik de "oude"met ronde lampen toch mooier vindt dan de facelift yeti.
nu wachten tot de levering op 1 oktober.

EdK

Forumguru
Tsja denk dan ook na wat je schrijft..........
t is dat jij het zei anders was er weer eens een kwalijke melding uitgegaan........:deuk::maakmegek:

[DPC] EekTheMan

Nieuw lid
Die ronde lampen geven de auto een "lief" uiterlijk zoals mijn vrouw dat noemd. De auto's met de langerekte vierhoekige lampen ogen wat aggressiever. Mijn vrouw viel voor de yeti vanwege de uitstraling. Er is al genoeg agressie in het verkeer.
Wat mijzelf betreft, ik vind de ronde lampen zeker mooi en een unieke uitstraling geven aan de yeti. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat lieve auto's sneller van de baan geduwd worden dan de agressief ogende (Eek woont in Moskou).

Afgaande op dat gevoel zou ik dus liever voor het nieuwe model gaan (als die op tijd gelanceerd wordt). Wordt je iets serieuzer genomen n het verkeer en dat zorgt hopelijk voor een stukje extra veiligheid.

clapton

Senior Member
Heb op de valreep een Sprint Pro besteld, duidelijk dat ik de ronde lampen meer bij de Yeti vind passen. Erger vind ik dat de bumpers en dorpels ook in kleur worden gespoten, dat maakt hem pas braaf.

clapton

Senior Member
Bluskabouter:
Mij sprak de Sprint Pro meer aan. Ik heb namelijk geen behoefte aan navigatie, ik gebruik als het een keer nodig is mijn telefoon daarvoor met Sygic-navigatie, is altijd up to date. Bovendien zou ik altijd angstig zijn dat het systeem gestolen zou worden. Ook stonden alle Adventure uitvoeringen nmm. al op kenteken en daarom ook niet meer te personaliseren, hoewel de kleuren van de Sprint Pro ook niet allemaal beschikbaar zijn. (heb gisteren gehoord dat mijn voorkeur Platin Grey niet meer kan voor de door mij bestelde Yeti, wordt nog vervolgd). En als laatste de velgen, welke door jou en mij prachtig worden gevonden, worden verafschuwd door mijn vrouw ;(.
Bovendien zou ik niet weten wat ik nog mis op de door mij bestelde uitvoering buiten de door mij bijgekraste stoelverwarming en reservewiel.
Maar ik verzeker je dat ik een Adventure sterk overwogen heb en feliciteer jou met je geweldige aankoop.
Ik heb momenteel al een Yeti en weet wat voor fijne wagen het is, weet daarom zeker dat hij jou ook zeer goed gaat bevallen.

Bovenaan Onderaan