Roomster anders

SkodaRoomster

Nieuw lid
Een Roomster met een wat gewijzigd uiterlijk en innerlijk:

verlaagd onderstel (3 cm)
dakspoiler
RVS uitlaat met 2 dubbele eindstukken :xyxthumbs:
markeringen om achterlichten in kleur van de auto
(inwendig) open K&N luchtfilter :yeah:
(inwendig) leren bekleding (volgt binnenkort)

Auto produceert een fantastisch geluid en ziet er volgens mij beter uit dan in de originele uitvoering.

Bijlagen

• Roomster 018Paint3.JPG
    Roomster 018Paint3.JPG
    83,7 KB · Weergaven: 125
  • Roomster 012Paint.JPG
    Roomster 012Paint.JPG
    57,3 KB · Weergaven: 104

MarcoO2

Forumguru
Geweldig, eindelijk iemand die z'n RR durft te pimpen! Ben dat nog nooit tegen gekomen, maar geen verkeerd resultaat! Nu niet doorslaan hé... ;)

EdK

Forumguru
Een ieder zijn smaak ondanks dat deze dicht bij elkaar ligt !
Ben wel heel benieuwd naar de foto's in een later stadium als de leren bekleding erin zit !
Alleen de stoelen of ook de panelen ?

EdK

Forumguru
Die boodschap is ondertussen wel overgekomen bij ons hoor!!

Af en toe dan heb ik het idee als we praten over de RR dat ik een putje hoor pruttellen !!
Zou jij daar eens naar kunnen kijken voor mij en zodra je het Le k gevonden heb dan ff de boel dichtpurren !!

Pur kosten zijn voor mij !!:D

EdK

Forumguru
Pur dat is voor bouwvakkers die niet kunnen bouwen :1884:

Zou het je niet kunnen vertellen want werk nooit met bouwvakkers ! Alleen maar met vakbekwaam technisch personeel !!

Dus helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven !!!
Maar zit jou woning dan zo in elkaar ?? Zou ik maar gaan bivakeren in je zesje !! :2133:

Hetzer

Forumguru
Een Roomster met een wat gewijzigd uiterlijk en innerlijk:

verlaagd onderstel (3 cm)
dakspoiler
RVS uitlaat met 2 dubbele eindstukken :xyxthumbs:
markeringen om achterlichten in kleur van de auto
(inwendig) open K&N luchtfilter :yeah:
(inwendig) leren bekleding (volgt binnenkort)

Auto produceert een fantastisch geluid en ziet er volgens mij beter uit dan in de originele uitvoering.

ik neem aan dat dit jouw Roomster is????

Mooie bak, alleen ik zou voor het betere resultaat toch nog voor een grote velge kiezen, voor de rest een prima combinatie van het geheel

EdK

Forumguru
Volgens mij niet , want ik heb ook maar 1 pijppie achter zitten !
Of het ipv sierstukken een kompleet uitlaatsysteem zijn !

SkodaRoomster

Nieuw lid
Er hebben grotere velgen onder gelegen,maar die bevielen (in combinatie met de banden) niet, vandaar dat ik weer terug ben naar 15"inch.

MarcoO2

Forumguru
Ze doen het allemaal. De uitlaat is vanaf de tussendemper met de hand op maat gemaakt. :473:

Dan kan ik ermee leven, geen gerotzooi maar het echte werk! Anders val je 's-winters zo enorm door de mand... als er maar uit één van de vier uitlaten een rookwolkje komt... ;)

joergarms

Senior Member
Ik ben over het algemeen niet zo weg van de RR, maar ik vind 'm in deze uitvoering toch best aardig en sportief ogen.
Ik vind de uitlaten juist perfect gekozen, niet te groot, maar net ff dat extra sportieve tintje.
Jammer dat grotere velgen niet bevallen, zou namelijk wel beter staan ja, maar goed, je moet je rijcomfort er niet teveel door laten vergallen.
Ik zou zeggen, plaats nog eens wat meer foto's, mooi werk!!

EdK

Forumguru
Heb zelf de RR met 16 inch Atria en Conti banden die hier onder horen
En mijn bevinding is dat ik er kwa weggedrag iets op voorruit ben gegaan tov de standaard 15 inch metalen velg met wieldoppen

Bovenaan Onderaan