Roomster Scout Filters

E

Ex-lid 1929

Is er iemand die mij kan vertellen waar de filters zitten zodat ik deze zelf kan vervangen.
De auto is al 2 keer naar de garage geweest maar we hebben nog steeds een rotte sokken lucht in de auto als we de airco aan zetten.

Dus nu is het tijd om zelf actie te ondernemen maar dan moet ik wel weten waar die dingen zitten.

een pdf bestand of plaatje van waar ze zitten is het mooiste natuurlijk.
Tips en trucs om te zorgen dat de stank niet meer terug komt zijn welkom.
:crazy::crazy:

Ronnie

Forumguru
Filter zit naast(rechts) de tunnel. Handleiding is geplaatst in het download centrum.
Succes.

Fabia

† In Memoriam
Euuh, misschien een stomme vraag maar waar naast de tunnel? Kan je wat specifieker zijn?

Monteurtje

Forumguru
Zwarte piepschuim onder het dashboard bij de bijrijderskant verwijderen. Dan zit daar een klepje met 2 schuifjes.

Fabia

† In Memoriam
Oke, ik had het zwarte piepschuim inderdaad verwijdert maar zag verder niks, zal ff goed kijken.

E

Ex-lid 1929

Ronnie zou je mij kunnen vertellen waar in het download centrum deze handleiding staat ik kan het niet vinden.

Alvast bedankt

Filter zit naast(rechts) de tunnel. Handleiding is geplaatst in het download centrum.
Succes.

E

Ex-lid 1929

Thanks ga meteen even kijken.

ik had je ook nog een prive mail gestuurd dat ging over onze achteruit schakelaar de achteruit rij verlichting werkt gewoon alleen soms doet de achteruit sensors het wel en soms niet.
dan krijgen wij ook niets op onze dance radio te zien.
ik denk dat de sensor defect is misschien weet jij waar deze zit.

grt zijltjes

Chatslet

Forumguru
Interieurfilter vervangen gaat stank uit de airco niet verhelpen. De stank komt van schimmelvorming op de verdamper. Je zal de airco dus moeten (laten) reinigen. Zelf kun je dit doen met een flesje airco reinigingsschuim. Interieurfilter er uit, airco op max en dan het schuim via de ingang van de interieurfilter spuiten. Laat je het doen dan zetten ze een sonisch reinigings apparaat in je auto. Je bent dan met 15 a 20 minuten klaar en vaak is de airco dan veel grondiger gereinigd.

Bovenaan Onderaan