RoomsterClub

Fabia

† In Memoriam
Maar ja wie niet waagt wie niet wint. Zorgen we voor een link op de Skoda site. Laten we ons sponseren om zo meer klanten te trekken voor de Roomster. Je kan juist met zo'n site veel meer vertellen over de voordelen van de Roomster. Laat de eigenaren aan het woord. Maak veel foto's. Zorg voor veel gebruikersreviews.

Glenn

Actief lid
op het forum is er echt een

ONLY ENGLISH Subfórum

dus als je wil kan je daar posten

is een deel van skoda home

mijn skoda home logo op de auto
IMG_2406.jpg

EdK

Forumguru
Maar ja wie niet waagt wie niet wint. Zorgen we voor een link op de Skoda site. Laten we ons sponseren om zo meer klanten te trekken voor de Roomster. Je kan juist met zo'n site veel meer vertellen over de voordelen van de Roomster. Laat de eigenaren aan het woord. Maak veel foto's. Zorg voor veel gebruikersreviews.

Kunnen we hier ook gewoon doen !! Anders word het net als met de kerk en zijn afsplitsingen of de politiek !! ( met alle respect )

EdK

Forumguru
Pas maar op hoor. Voordat we daar weer een discussie over krijgen.

vandaar met alle respect !! maar we leven gelukkig in een democratie , dus ik mag het zeggen als ik dit maar met respect doe !!
En dat was de vorige keer volgens mij een beetje zoek !!??

Hetzer

Forumguru
Is maar eens polsen hoeveel Roomster rijders hier eigenlijk behoefte aan hebben, ik denk dat we niet eens tot de 10 komen...
We kunnen allicht is proberen om eerst eens een keer een Roomster "Meeting" te houden. (waar uiteraard de overige Skoda's van het forum ook welkom zijn!)!!!

lijkt me sowieso leuk om eens een aantal Roomster bij elkaar te zien..

Bijlagen

• 01b.jpg
    01b.jpg
    65,9 KB · Weergaven: 32
  • 20b.jpg
    20b.jpg
    75 KB · Weergaven: 29
  • hlavni_2b.jpg
    hlavni_2b.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 28
  • 48b.jpg
    48b.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 26

EdK

Forumguru
Ik kom alleen als je Lenk in een eigen ROOMSTER op de meeting krijgt !!

:945: :laugh: :aangenaam:

Bovenaan Onderaan