Roomsters gespot in bocht 5 van Alpe d'Huez

Roomsters gespot in bocht 5 van Alpe d\'Huez

Tijdens onze vakantie in Frankrijk zijn we naar de tour etappe naar Alpe d'Huez gaan kijken. Zoals jullie misschien wel weten reden in de reclame caravaan een aantal roomsters mee. Ik heb ze gefotografeerd en dacht dat jullie ze ook wel willen zien. Dus hierbij:

DSCF0272.JPG

DSCF0273.JPG

DSCF0274.JPG

DSCF0275.JPG

DSCF0276.JPG

DSCF0277.JPG

Overigens viel het mij dat er (buiten de Tour de France) maar erg weinig Skoda's in Frankrijk rondrijden, terwijl er best wel veel Dacia's rijden. Erg makkelijk verklaarbaar doordat Dacia van Renault is, maar toch opvallend.

Fabia

† In Memoriam
Re: Roomsters gespot in bocht 5 van Alpe d\'Huez

En nu nog een keer in het echie zien. Ben reuze benieuwd.

Ik ben werkelijk zeer gecharmeerd van deze auto. Echt origineel zijn dit type auto's natuurlijk al lang niet meer (denk aan Berlingo, Partner, Kangoo, etc.), maar dat neemt niet weg dat dit een zeer geslaagd produkt is.

Het is zeker een verfraaiing van het straatbeeld!

AGTon

Forumguru

Ik vind hem er zo klein uit zien.

AGTon

Forumguru

Doet mij trouwens denken aan de mercedes Viano ( geloof ik) dat was geen toppertje.

Daniel

Lid

Hey wat leuk dat er nu echte foto's van de Roomster zijn.

De neus vind ik mooi maar,daar heb je het dan ook echt mee gehad.
Ik vind dat alles wat na de voordeur komt niet echt past.

P.s dit mooie neusje zal toch niet de nieuwe neus van de Fabia worden hè?

AGTon

Forumguru

Nu ik de foto's eens goed bekijk heeft hij wel wat weg van de nissan note. Vooral achterste 2 ramen lijken er sterk op .

Frankie

Actief lid

hartstikke leuke foto's !!!! Ik vind de Roomster er in "het echt" ook erg leuk uitzien. Mss een optie voor als deze op is.. Roomster logo (op achterruiten) is ook nice..!!

Bedankt voor de mooie en informatieve foto's !!!

elcocheSKODA

Actief lid

Hoi Frank,

Mocht je de Roomster nog meer in het echt willen zien, bij Lieber zu Piper in Ubach Palenberg staat hij in de showroom.
Moet zeggen, vind persoonlijk het kleine raam voren in verhouding met de grote ramen achter erg wennen. Met andere woorden, niet echt mooi.

Hetzer

Forumguru

leuke foto''s de neus vind ik ook erg mooi!!!

Frankie

Actief lid

Maarre... weet je of ze daar op zaterdag open zijn ? thanks voor de tip btw !!!

Ps: ik heb m niet in t echt gezien.. Ik bedoelde meer de foto's van Vincent !!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Bedankt voor de mooie en informatieve foto's !!!

[/ QUOTE ]

Geen dank, graag gedaan. Ik heb er ook nog een Skoda (vissers)hoedje aan over gehouden!

De Roomster is idd een model wat je mooi vindt of niet. Hoewel ik denk dat als de mensen die nu nog twijfelen, deze auto meer gaan zien, ze ook wel overstag zullen gaan.
Juist het gewaagde van de verschillende formaten ruiten vind ik erg geslaagd.

AGTon

Forumguru

Misschien moet ik hem idd in het echt zien. Dat is meestal zo met auto;s. Op een plaatje ziet het er soms heel mooi uit, maar in het echt drie maal niets. Of andersom natuurlijk

Daniel

Lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabia_vincent</font><hr />

Juist het gewaagde van de verschillende formaten ruiten vind ik erg geslaagd.

[/ QUOTE ]

Dat vond ik dus juist niet,gelukkig zijn er smaken verschil hè.

Daarin tegen hoop ik wel dat de neus op de nieuwe Faab komt,wat volgens bronnen wel zo gaat worden.

AGTon

Forumguru

De verschillen in ramen maken hem voor mij ook minder mooi. Juist daar door heb ik een beetje een Caddy idee bij de roomster.

Fabia

† In Memoriam

Kreeg net onderstaande mail binnen. Misschien kunnen we met z'n allen naar Walibi World gaan. Maken we gelijk daar een tweede meeting van.

Bent u ook 12 of 13 augustus op de Skoda Roomster Roadshow bij Walibi World?

Het is nog even wachten voordat de Skoda Roomster op de Nederlandse wegen te zien zal zijn.

De Skoda Roomster is echter bezig aan een uitgebreide tournee door Europa.

De Europese Roomster Roadshow is op 27 juli van start gegaan, en reist tot en met 22 oktober door 11 Europese landen.

Uiteraard wordt Nederland niet overgeslagen! Op 12 en 13 augustus staat de Roomster Roadshow voor de ingang van attractiepark Walibi World in Biddinghuizen.

De Roadshow wordt begeleid door een enorme Zeppelin, die vlakbij het attractiepark landt en opstijgt. Bij een bezoek aan de Roadshow maakt u kans op een fantastische rondvlucht in dit maar liefst 60 meter lange en 20 meter hoge luchtschip.

We willen u, als Skoda geïnteresseerde, daarom uitnodigen om een bezoek te brengen aan de Roadshow en zodoende op unieke wijze al kennis te laten maken met de Roomster.

We zien u graag 12 of 13 augustus op de Skoda Roomster Roadshow!

Met vriendelijke groet,

Skoda Nederland

Voor meer informatie over de nieuwe Skoda Roomster en de Roomster Roadshow klik hier.

elcocheSKODA

Actief lid

Hoi Frank,

Autohaus Piper GmbH &amp; Co.KG
F.-W.-Raiffeisen-Str. 32
D-52531 Übach-Palenberg

Openingstijden:

Verkauf (Tel: 02451-912710)
Mo. - Fr.: _8:00 - 18:30 Uhr
Sa.: _9:00 - 14:00 Uhr*

Service (Tel: 02451-912710)
Mo. - Fr.: _7:30 - 18:00 Uhr
Sa.: _8:00 - 12:00 Uhr

Dus ook voor onderdelen is het interressant !!!

Ik was twee weken terug nog op vakantie in Argeles (Z-FR). Daar stond er 1 in een supermarkt als demo! Fraaie auto!

Tsja, over smaak valt gelukkig niet te twisten. Wat de 1 geweldig vindt, vindt de ander verschrikkelijk met alle smaken daar tussenin.

De voorkant van de Roomster voor de nieuwe Fabia lijkt me een goed plan. Als ik het zo lees, zijn we het daar allemaal over eens. Zodra de auto meer uitgesproken wordt (vanaf de B-stijl) lopen de meningen ver uiteen. Maar ik denk dat dat uiteindelijk juist goed is. Een auto waar niet over gepraat wordt, zal nooit kunnen profiteren van de belangrijkste reclame: mond op mond!

Bovenaan Onderaan