rij_instructeur
Lid
Sinds gisteren roken mijn gezin en ik een nare lucht in onze felicia, en eerst kreeg ik nog de schuld, maar vandaag werd het toch wel een hele penetrante rotte eieren lucht, was in de buurt van mijn garage (geen dealer) en daar direkt maar naar toe gereden.
de monteur rook het al toen hij de roldeur open deed en nog een meter of tien van de auto af stond.
Motorkap open, de accu stond gewoon helemaal bol!
We werden eerst allemaal ver weg gestuurd van de auto door de eigenaar van de garage, en na anderhalf uur, is de accu er uit gehaald.
Nieuwe accu erin, dynamo getest, levert meer dan 19 volt.
Morgen gaat ie kijken of de dynamo nog te repareren is, anders ga ik kijken naar een sloopdynamo denk ik, want de prijs van een nieuwe is niet mals, €345,= excl. btw.
Leuk begin van de week
de monteur rook het al toen hij de roldeur open deed en nog een meter of tien van de auto af stond.
Motorkap open, de accu stond gewoon helemaal bol!
We werden eerst allemaal ver weg gestuurd van de auto door de eigenaar van de garage, en na anderhalf uur, is de accu er uit gehaald.
Nieuwe accu erin, dynamo getest, levert meer dan 19 volt.
Morgen gaat ie kijken of de dynamo nog te repareren is, anders ga ik kijken naar een sloopdynamo denk ik, want de prijs van een nieuwe is niet mals, €345,= excl. btw.
Leuk begin van de week