rotzooi in de kofferbak (hatchback) >>

Frankie

Actief lid
had enige tijd geleden 2 van die jumbo flessen ruitesproei bij het tankstation gekocht. Achter in de bak in een kratje gezet. Door het rijden was er een omgekiept en had enigzins gelekt. Week later was mijn auto voor een nieuw voorspatbord bij de autoschade hersteller en hebben die gasten blijkbaar weer flink doorgetrapt want nu lagen beide flessen uit de krat. Gevolg: hele achterkant van bodembedekking doordrenkt met die rommel. Dacht ik "die haal ik er ff uit en laat 'm lekker buiten de auto drogen". Forget it dus... Die zooi zit helemaal vast onder de bevestiging van de achterzitting. Onzin toch !? Of zie ik dat nu verkeerd. Ik hou mijn kofferbak erg clean, maar ik zou het ding er niet eens uit kunnen halen om goed te stofzuigen... Heb de auto maar een nacht bij mijn ouders met ramen open in parkeergarage (privé wel:D laten drogen. Maar het heeft nog zeker een paar dagen geduurd voor ik t niet meer rook.. Dus.. pas maar op met vloeistof achter in de O2. Weet niet hoe dat zit met de combi's..

haal een plastic mat bij de dealer. Heb ik ook ideaal schoonhouden en door de opstaande rand geen last als er iets lekt.

JettaFreak

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb de auto maar een nacht bij mijn ouders met ramen open in parkeergarage (privé wel:D laten drogen. Maar het heeft nog zeker een paar dagen geduurd voor ik t niet meer rook..

[/ QUOTE ]

Enne, hoe ruiken je ouders nu? /forum/images/graemlins/wink.gif

Frankie

Actief lid
nou................, mijn vaders bril is wel schoner dan ooit door die sproeier dampen /forum/images/graemlins/smile.gif Nee, mijn ouders wonen in een appartementen complex met zo'n 30 woningen en een privé garage (hele pand is eigendom trouwens, vandaar) eronder. Heb de andere bewoners natuurlijk wel moeten vertrouwen. Ps: deze week hebben ze daarzo nieuwe vloerbekleding gelijmd in het gebouw, die stank oversteeg mijn flesjes met kilometers /forum/images/graemlins/smile.gif

Dutch

Actief lid
Ik koop bij de shell zo'n plastic zak van 2 liter. Die past gemakkelijk in een van de zijvakken achterin de kofferbak. Als het sproeierreservoir leeg is gaat de inhoud van de zak er helemaal in. Zo heb je nooit een half-open verpakking.

Reizende

Actief lid
Heb je geen bagagenet bij de auto? Zo kun je in ieder geval dat kratje vastzetten.. Werkt bij mij prima.

Karstieman

Forumguru
Je moet ook niets laten omkiepen in je auto /forum/images/graemlins/wink.gif

In een vorige auto is mij een litertje olie omgekiept in de kofferbak. Ruikt ook lekker. En je krijgt het bijna niet meer eruit !
In jouw geval lijkt me stevig luchten inderdaad de beste oplossing.

ik heb eens 4 liter shell ruitenwisser vloeistof teruggevonden in de uitsparing voor het reservewiel. Wordt je erg vrolij van.

Bij mij gebeurde dit in de zomer: de dampen waren niet te harden, maar gelukkig kon ik veel ventileren en door de hoge temperatuur heb ik uiteindelijk niet meer dan een week last gehad. Probeer wel zoveel mogelijk met een doek op te nemen.

Bovenaan Onderaan