Route aanpassen op Amundsen+

ArjanB

Nieuw lid
Bestaat er een mogelijkheid om de route aan te passen die de Amundsen+ voor je berekent?

Vb.: Ik wil vanuit Zwolle naar Rotterdam. De navigatie stuurt me dan bij Utrecht van de A28, via de A27, naar de A12. Maar dat is niet wat ik wil. Ik wil via de A27 ri. Gorinchem over de A15.

Ik heb geprobeerd om een tussenstop toe te voegen, maar dan krijg ik alleen maar straten (van een gekozen stad) in het lijstje, maar geen snelwegen.

Iemand een idee of dit kan?

Canon-Eye

Forumguru
Gewoon rechtdoor gaan op de A27 richting Gorinchem - hij herberekent de route dan wel zodra hij dat door heeft...
Ik kies altijd pas bij Utrecht of ik via de A12 of via A27/A15 ga, afhankelijk van de reistijd- of fileaanduiding op het matrixbord. In reistijd (voor bestemmingen ten zuiden van de rivier) maakt het hoegenaamd niet uit.

[óf alsnog een tomtom aanschaffen (:winkie:) en "zoek alternatief" aantikken na de eerste berekening; dan kun je een tussenstop ingeven hetzij als compleet adres, hetzij door "stad" te kiezen en een relevante plaats direct aan de snelweg aan te geven - bv. Hardinxveld of zo.]

Bovenaan Onderaan