RS achterbumper en stootstrips in kleur

Zijn er forumleden die een RS achterbumper hebben laten plaatsen op hun O2 en/of de stootstrips in de lakkleur hebben laten spuiten? Ik denk er over bij mijn toekomstige O2 combi elegance. Vinden jullie het trouwens mooi staan als je wel een RS achterbumper laat monteren en in kleur laat spuiten maar de stootstrips ongemoeid laat? Graag jullie mening.
crazy.gif

Pim

Lid
Even los van of het mooi is of niet, de logica om juist op het snelste model extra reflectoren achterop te plaatsen, ipv extra verlichting voorop, ontgaat mij geheel
laugh.gif

Jpoers

Lid
ot.gif
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Pim</font><hr />

Even los van of het mooi is of niet, de logica om juist op het snelste model extra reflectoren achterop te plaatsen, ipv extra verlichting voorop, ontgaat mij geheel
laugh.gif

[/ QUOTE ]

Die extra reflectoren zijn volgens mijn puur een optische speling. Is bedoeld om onderscheid te maken tussen de 'normale' O2 en de RS.

Maar wat hier wordt bedoeld zijn de zwarte kunststof beschermstrips. Denk zelf dat het best wel aardig zal staan Bart. Nog nooit eigenlijk precies op gelet. denk ook dat het afhankelijk is welke kleur je auto is.

DJNeO

Actief lid
als je niet het geld hebt voor een RS maar wel graag de looks wil...
smile.gif

Zou wel de stootstrips meespuiten... staat een stuk netter vind ik
grin.gif

Ziet er goed uit Nomad. Heb je wellicht meer foto's waarop je auto in z'n geheel op staat met de RS achterbumper?

Ik vind de RS bumper ook erg mooi. Sommige dealers, die ook een schadeherstelbedrijf zijn, kunnen dit relatief goedkoop realiseren.Hetzelfde geldt voor de meegespoten stootsierstrips. Wat DJNeo zegt klopt eerlijk gezegd wel. Een RS is voor mij niet haalbaar in de lease, maar een gepimpte Combi Elegance 2.0 TDI + sportpakket wel.
wink.gif

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LangeNeef</font><hr />

Een RS achterbumper hoort op een RS en niet op een andere uitvoering!
1439.gif

[/ QUOTE ]

Dat zal toch wel een grapje zijn ???? Idem Buelltje...
confused.gif

Rallye

Forumguru
Ik vind dat de RS-onderdelen exclusief moeten blijven .... maar goed, ik ben bevooroordeeld (zie hiernaast aan de linkerkant).

Een oud gezegde luidt:

Al geef je een aap een gouden ring,
het is en blijft een lelijk ding!
1884.gif

Dat lelijke is hier absoluut niet van toepassing hoor, maar ik zou het persoonlijk liever origineel houden.

Maar zoals al vaak hier terecht opgemerkt:
Vrijheid, blijheid en doe vooral wat je zelf mooi vindt!
473.gif

LenK

Forumguru
Variant: niet alleen de stootstrips op de zijkant maar ook die op de bumpers in kleur laten spuiten.

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />
Octavia II Combi RS, Black magic, PDC voor &amp; achter, verhoogde laadvloer, sunset, luxe nummerplaten

[/ QUOTE ]

Uhm, de mijne is ook zwart met PDC achter en "luxe" platen. Zal ik het er allemaal maar afhalen/schuren ?
smirk.gif

degrgiov

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Variant: niet alleen de stootstrips op de zijkant maar ook die op de bumpers in kleur laten spuiten.

[/ QUOTE ]

dit zou ik ook wel willen iemand een idee wat zoiets zou kunnen kosten ?

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Uhm, de mijne is ook zwart met PDC achter en "luxe" platen. Zal ik het er allemaal maar afhalen/schuren ?
smirk.gif

[/ QUOTE ]

Ik begrijp 'm niet.

degrgiov

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: degrgiov</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

[/ QUOTE ]

dit zou ik ook wel willen iemand een idee wat zoiets zou kunnen kosten ?

[/ QUOTE ]
antwoord van mijn dealer

....
In antwoord op uw vraag, kan ik U melden dat er voor het verkrijgen van de stootlijsten in koetswerkkleur heel wat handelingen dienen te gebeuren. Eerst en vooral dienen we rekening te houden dat naast de stootlijsten op de deuren en bumpers, ook nog een stuk voorspoiler (onderaan) zwart gekleurd is. Voor de stootlijsten op de deuren kunnen we stukken krijgen die direct spuitbaar zijn. Voor de bumpers niet. Dat betekent dat de bumperstootlijsten nog eens een aparte behandeling dienen te krijgen alvorens ze kunnen worden geschilderd. Dat alles leidt tot een voorlopig geëstimeerde kost van een 500 Euro. Ik geef u deze estimatie louter informatief door, zodat u een idee krijgt van de grootteorde van deze aanpassingen. Indien u er toch wil voor gaan, kunnen we een gedetailleerde prijsofferte maken.

VEEJAY

Forumguru
valt toch mee 500euro voor alles in kleur? Moet je wel meeverzekeren in zoverre het niet als accesoire meetelt.

Bovenaan Onderaan