RS Bumper monteren

Hoi allemaal ik heb een bomvolle octavia uit 2021 gekocht met wat voorschade
nu komt mijn vraag kan je zo een rs bumper monteren op zon auto of zit er verschil in de bevestiging
het is een 1.4 iv hybride
hoop dat julle me kunnen helpen
gr

jesse_s93

Forumguru
Hi,
Mijn auto is origineel een Style (uit DE) maar de vorige eigenaar heeft hier ook RS bumpers op gemonteerd. Het is dus mogelijk. Of alle bevestigingen op dezelfde plek zitten, weet ik niet. Ik zou gokken van wel. Je zult dan ook andere mistlichten moeten kopen.

Stel je trouwens even voor in de meet en greet sectie, dat wordt gewaardeerd :)

die mistlichten zijn geen probleem als dat het enige is ....
en het linker voorscherm met laadklep is dat van elk type octavia iv het zelfde sedan of station ?

Ik heb me trouwens voorgesteld nu ...

jesse_s93

Forumguru
Ik kan het verder niet met daadwerkelijke onderdeelnummers onderbouwen, maar het lijkt me sterk dat een automerk voor een specifieke uitvoering ook andere onderdelen heeft voor hetgeen wat onder het plaatwerk zit. Ze willen immers zoveel mogelijk standaardizeren. Datzelfde geldt ook voor het voorscherm. De voorzijde van zowel een sedan als combi is gelijk, de verschillen treden op vanaf de B-stijl.

Vanwege de montage van een trekhaak heb ik de achterbumper eraf gehad. Dit is ook de RS-versie en alle schroeven zaten vast in gaten die er al zaten. Er zaten geen gaten die nu niet werden gebruikt.

idd heb een auto gekocht met wat schade chassis is recht eigenlijk alleen plaatschade en wielophanging
Motorkap bumper voorscherm koplamp. en wat kleindelen zoals ruitensproeierreservoir en een of andere computer/regeleenheid

ik weet niet of ik dat hier verder moet plaatsen of een nieuw topic moet aanmaken maar iemand enig idee welk onderdelen nummer het regelapparaat voor inbraakbeveiliging heeft ? Deze zit gemonteerd voor op de chassis balk links voor onder het voorscherm

Bovenaan Onderaan