RS in welke kleur....

wellicht dat begin volgend jaar een RS 2.0 tfsi Combi besteld gaat worden als leaseauto. Alleen nu de vraag welke kleur? Ik weet dat het persoonlijk is, maar door beetje te Googlen zie ik wel de auto's in de kleuren maar geeft het geen goed beeld.

Ik heb een witte O2 gereden paar maand geleden. Dit was een HB en die kleur stond de wagen erg goed, mede vanwege de achterklep spoiler. Afgelopen weekend de laatste versie gereden een combi en die was zwart, inclusief de geblindeerde achterruiten. Ook dit was een geslaagde combi. Onopvallend, maar toch een dikke wagen.

Nu is dus het dilemma in welke kleur komt een RS combi beste tot zijn recht?

De zilverkleurig valt sowieso af, omdat ik dat perssonlijk saai vind.

Maar wat denken jullie van de gele of de rode variant? Past dat bij de combi?

nemo

Senior Member
enige wat ik hier denk ik minder aan vind is dat de donkere achterruiten er zo uitspringen. Krijg ik echt een bestelwagen gevoel van...

en helaas voorste ruiten is strafbaar.

Ik zou ook zeggen: wit!!!

Of anders blauw, dat vind ik echt een RS-kleur!!

Okki

Donateur
Met gratis petje en frutsels aan de binnenspiegel... :D

livepreviewCASDPZJZ.jpg
:ahum:

Ik zou zeggen ROOD

plaza

Forumguru
[

De zilverkleurig valt sowieso af, omdat ik dat perssonlijk saai vind.

Wellicht even bij mij kijken, het geeft de auto wel een hele voorname
verschijning.
Ik ben 41 jaar en wil toch zeker niet meer gezien worden in de race blue en yellow kleur met gratis petje .
Zwart rijdt bijna iedereen in, bij wit krijg je een gratis jaarkaart van
de wasstraat en rood, tja , is net de brandweer die voorbij komt.

Huyzen

Lid
snelle kanarie

Zwart blauw zilver of wit (lichte voorkeur voor zwart..). Ik vind het allemaal mooi. Rood en geel is het niet hoor. Ik heb bij Pon proefgereden in een gele, maar dan ben je net een snelle kanarie.

Falcon

Donateur
1 voordeel als eigenaar breng je meer tijd in de auto rond, dan erom heen. Uiteindelijk gaat het om het ritje met die mooie motor.

En als je echt een andere kleur wil die bij hem past, ga je met hem naar de spuiter en laat je hem een mooie kleur spuiten ;)

Bovenaan Onderaan