RS logo achterklep

Sciroccofrank

Senior Member
Wie kan mij vertellen wat de exacte plaats is voor de RS badge op de achterklep van een octavia ll combi, ik wil de mijne weer voorzien van de badge die er op hoort en wil dit graag op de juiste plek doen. Dus hoeveel mm vanuit de zijkant van de klep en hoeveel mm vanuit de "knik" in de klep

Ik heb er wel een foto van maar weet niet hoe deze te uploaden van de iPad :arghh:

Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen met de juiste plek op de klep

Laatst bewerkt:

dirkkroneman

Forumguru
Ah joh lekker strak houden! :tongue: Nee zonder gekheid: ik heb geen flauw idee. Wellicht dat andere RS rijders die het logo er wel (origineel) op hebben zitten je wel kunnen helpen ;)

Rem82sch

Senior Member
Ik wil best straks even voor je opmeten waar het V/RS logo van mij zit.
Mijn RS Combi is uit 2006, en zit aan de rechterkant.
Maar je ziet ze ook rond rijden met het logo aan de linkerkant, wat het verschil tussen beide is weet ik niet.:pieker:
Misschien dat iemand dat ook kan vertellen, ik ben ook benieuwd.:)

Sciroccofrank

Senior Member
Ik wil best straks even voor je opmeten waar het V/RS logo van mij zit.
Mijn RS Combi is uit 2006, en zit aan de rechterkant.
Maar je ziet ze ook rond rijden met het logo aan de linkerkant, wat het verschil tussen beide is weet ik niet.:pieker:
Misschien dat iemand dat ook kan vertellen, ik ben ook benieuwd.:)
Als dat zou willen doen dan graag, ik wil hem ook rechts erop hebben

LT83

Forumguru
De Scirocco is toch de "sportieve" van de twee. Ik zou de achterkant van de Octavia ook lekker clean houden, chippie erin en laat die bumperklevende leasebakken maar verbaasd achter ;)
Maar hij hoort inderdaad sowieso op de rechterkant.

Jee13

Forumguru
hoort rechts bij RS uit dit jaar volgens mij

Ik twijfel ook of ik logo erop ga plakken, clean aan achterzijde is waarschijnlijk toch mooier, maar mensen mogen best weten dat het een RS is.

Logo is toch ook aan voorzijde aanwezig......kortom...ik ben er nog niet uit :pieker:

ertromp

Forumguru
hoort rechts bij RS uit dit jaar volgens mij

Ik twijfel ook of ik logo erop ga plakken, clean aan achterzijde is waarschijnlijk toch mooier, maar mensen mogen best weten dat het een RS is.

Logo is toch ook aan voorzijde aanwezig......kortom...ik ben er nog niet uit :pieker:

Inderdaad plakken maar dat logo want daar mag je best trots op zijn!

Bovenaan Onderaan