RS model 2011: leaving / coming home

Hallo allemaal,

op mijn vorige RS (model 2007) had ik het coming/leaving jome. Als ik aan kwam lopen en met de afstandsbediening de deuren opende gingen de lichten ook aan. Nu heb ik zitten zoeken in mijn nieuwe RS, maar ik kan deze optie niet meer vinden.

Weet iemand hoe ik leaving-home aan kan zetten?

Groetjes,
Andre

thanks, dat weet ik. maar ik kan het niet vinden.
Iemand met een RS model 2011 die het voor elkaar heeft???

hemi24

Forumguru
In tegenstelling tot je vorige O2 werkt het bij de huidige versie alleen als de lichtschakelaar in de AUTO-stand staat.
Bij je vorige werkte het ook als je deze altijd in de "AAN" stand had staan, maar nu dus niet meer...

Spector

Forumguru
yep, licht schakelaar op auto. Verder instellingen via je maxidot ( aantal seconden branden )

ten overvloede, het moet wel donker zijn buiten :)

Ralph

Lid
Sorry, zag het topic een beetje te laat spector! Maar je hebt het al voor elkaar.
Even een ander vraagje, heb jij in jou rs de optie dat je passagiersspiegel naar beneden draait als je hem in zijn achteruit zet? Gr. R

SileX

Senior Member
Sorry, zag het topic een beetje te laat spector! Maar je hebt het al voor elkaar.
Even een ander vraagje, heb jij in jou rs de optie dat je passagiersspiegel naar beneden draait als je hem in zijn achteruit zet? Gr. R
Dat werkt alleen met memory stoelen, toch ?

Spector

Forumguru
@ralph, topic was niet van mij. Die optie heb ik niet, spiegels klappen niet naar binnen en spiegeltje draait niet naar beneden. Weet ook niet of ik dat zo'n fijne optie zou vinden.

Ralph

Lid
Spiegels klappen wel bij jou naar binnen Spector. Houdt op je sleutel de vergrendeling maar eens 5 seconden ingedrukt! ;-D

Bovenaan Onderaan